جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب : 36967
پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور

ایثار ماهان‌تندیس قم برابر هیئت زنجان پیروز شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم در نخستین بازی خود از مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از سد تیم هیئت زنجان عبور کرد.
ایثار ماهان‌تندیس قم برابر هیئت زنجان پیروز شد
به گزارش قم نیوز، دیدارهای مرحله ‌پلی‌آف فصل ۱۳۹۴ مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور امروز جمعه بیست و سوم بهمن ماه با انجام یک بازی در قم پیگیری شد و در دیداری حساس تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم تیم هیئت زنجان را شکست داد.

تیم‌های هیئت زنجان و ایثار ماهان‌تندیس قم به عنوان تیم‌های سوم گروه نخست و تیم دوم گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور حریف یکدیگر در مرحله پلی‌آف فصل جاری این رقابت‌ها شده‌اند.

ایثار ماهان‌تندیس قم و هیئت زنجان طبق برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان باید در دو دیدار رفت و برگشت مرحله پلی‌آف در زنجان و قم به مصاف یکدیگر می‌رفتند اما با توافق مسئولین دو تیم، این بازی‌ها در قم به انجام می‌رسد.

به همین منظور تیم هیئت جانبازان و معلولین زنجان به قم آمده و امروز در دیداری که طبق قرعه میزبان تیم ایثار ماهان‌تندیس قم بود برابر نماینده قم به میدان رفت اما در پایان دیداری جذاب و تماشایی با اختلاف ۳۳ امتیاز نتیجه را واگذار کرد.

دیدار رفت دو تیم ایثار ماهان‌تندیس قم و هیئت جانبازان و معلولین زنجان از مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور پیش از ظهر امروز در سالن شهدای بهزیستی قم به انجام رسید و در پایان شاگردان عباس خاکی در تیم ایثار ماهان‌تندیس قم به برتری ۸۱ بر ۴۸ دست یافتند.

این نتیجه در حالی به نفع نماینده ورزش جانبازان و معلولین قم رقم خورد که از همان شروع بازی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم نسبت به حریف بازی برتری ارائه کرد و با کنترل توپ و میدان برتری خود را به تیم هیئت زنجان تحمیل کرد.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار ماهان‌تندیس قم در نیمه نخست این دیدار با اختلاف ۱۳ امتیاز و برتری ۴۱ بر ۲۸ به استراحت بین دو نیمه رفتند و در نیمه دوم نیز با توجه به بازی خوبی که ارائه کردند بر امتیازات خود افزوده و در نهایت با اختلاف ۳۳ امتیاز این بازی را به نفع خود تمام کردند.

دومین مسابقه تیم‌های ایثار ماهان‌تندیس قم و هیئت زنجان از مرحله پلی‌اف مسابقات فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به میزبانی نماینده قم عصر امروز در سالن شهدای بهزیستی قم برگزار می‌شود و در صورتی که نماینده قم از این بازی با دست پر خارج شود با برتری در مجموع دیدارهای رفت و برگشت راهی مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران خواهد شد.

اما در صورتی که تیم بسکتبال با ویلچر هیئت زنجان پیروز بازی دوم دو تیم باشد، کار برای تعیین تیم برتر برای راهیابی به مرحله نهایی مسابقات فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به بازی سوم کشیده خواهد شد و بازی سوم روز شنبه بیست و چهارم بهمن به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdca0one.49nii15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما