شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب : 37006
مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم:

ایثار ماهان‌تندیس قم به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر راه یافت

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم از راهیابی این تیم به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور خبر داد.
ایثار ماهان‌تندیس قم به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر راه یافت
به گزارش قم نیوز، یحیی ابطحی اظهار کرد: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم در ادامه روند رو به رشد و نتایج موفقیت‌آمیز خود در مسابقات فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور موفق به کسب مجوز صعود به مرحله نهایی لیگ برتر شد.

وی ادامه داد: تیم ما در دیدارهای این فصل را در گروه نخست مرحله مقدماتی و جدال با تیم‌های هیئت زنجان، شهرداری اراک و آلومینیوم المهدی هرمزگان آغاز کرد و دو مرحله با این سه تیم به رقابت پرداخت و در مجموع به پنج پیروزی و یک باخت دست یافت.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم افزود: بعد از پایان بازی‌های مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور تیم‌های اول و دوم گروه نخست با تیم‌های سوم و چهارم گروه دوم ادغام شدند و یک گروه جدید با حضور ایثار ماهان‌تندیس قم، شهرداری اراک، شهرداری آمل و شهرداری تبریز تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما در مراحل سوم و چهارم رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با این سه تیم در دو مرحله دیگر به رقابت پرداخت و در نهایت با کسب مقام دوم به مرحله پلی‌آف لیگ برتر راه پیدا کرد.

ابطحی بیان کرد: ایثار ماهان‌تندیس قم بعد از پایان دیدارهای مرحله مقدماتی که با شرکت هشت تیم در دو گروه چهار تیمی به انجام رسید، به عنوان تیم دوم گروه نخست به مصاف تیم سوم گروه دوم یعنی هیئت جانبازان و معلولین زنجان رفت و با عبور از سد این تیم به مرحله نهایی صعود کرد.

وی یاد آور شد: در این مرحله با توافقی که با دوستان خوب‌مان در تیم هیئت زنجان داشتیم، دیدارهای رفت و برگشت را در یک روز یعنی بیست و سوم بهمن‌ماه میزبانی کردیم و با برتری ۸۱ بر ۴۸ و پیروزی ۷۳ بر ۳۷ در دو بازی متوالی مقابل این تیم، به جمع چهار تیم برتر راه یافتیم.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم افزود: مجموعا عملکرد خوبی را از تیم ایثار ماهان‌تندیس قم در این فصل شاهد بوده‌ایم و این تیم بعد از عبور از مرحله پلی‌آف اکنون در جمع چهار تیم حاضر در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور جزو یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: دیدارهای مرحله پلی‌آف فصل ۱۳۹۴ لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور روز جمعه سی‌ام بهمن ماه با جدال شهرداری اراک و پیام ارتباطات اصفهان به پایان می‌رسد اما تا کنون صعود تیم‌های ایثار ماهان‌تندیس قم، شهرداری آمل و حفاری خوزستان به مرحله پایانی قطعی شده است و باز‌ی‌های این مرحله برای تعیین تیم قهرمان روزهای نوزدهم تا بیست و یکم اسفند ماه به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام‌/‌۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfvxdm.w6dexagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما