جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب : 36969
رئیس هیئت کبدی استان قم:

کبدی قم با استفاده از دانش مربیان برجسته پیشرفت می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: کبدی قم با استفاده از مربیان برجسته این رشته در مسیر رشد و پیشرفت حرکت می‌کند.
کبدی قم با استفاده از دانش مربیان برجسته پیشرفت می‌کند
به گزارش قم نیوز، مسلم رشیدی اظهار کرد: با وجود اینکه حدود یک دهه از فعالیت رشته کبدی در قم می‌گذرد اما این رشته به خوبی جایگاه خود را در بین علاقه‌مندان به این رشته پیدا کرده و در مسابقات مختلف داخلی اعم از لیگ و قهرمانی کشور عملکرد خوبی داشته است.

وی ادامه داد: کبدی قم در سابقه فعالیت ۱۰ ساله خود عناوین ارزشمندی همچون کسب عنوان نخست مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور را دارد و اکنون نیز با سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه، برای تداوم این رشد و پیشرفت تلاش می‌کند.

رئیس هیئت کبدی استان قم با اشاره به فعالیت کبدی قم در هر دو بخش آقایان و بانوان، عنوان کرد: ما در هر دو بخش هرساله تیم‌های خوب و‌ آماده‌ای را به رقابت‌های لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور اعزام می‌کنیم و موفقیت‌های قابل توجهی نیز کسب کرده‌ایم.

وی یاد آور شد: کبدی قم در هر دو رشته سالنی و ساحلی موفق عمل کرده و عنوان قهرمانی کشور را در کارنامه دارد، اکنون نیز بر روی رده‌های پایه سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و در مسابقات اخیر جوانان ایران که آذرماه مرحله نهایی آن در قم برگزار شد عملکرد خوبی داشت.

رشیدی در ادامه به تلاش برای آموزش استعدادهای کبدی قم با استفاده از مربیان برجسته این رشته خبر داد و افزود: به همین منظور دو مربی کبدی استان قم در کارگاه تخصصی مربیان استعدادیاب فدراسیون کبدی حضور یافته و بر دانش خود افزودند.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه تخصصی استعدادیابی کبدی با حضور روح‌الله اسکندری و علی بیگلری مربیان کبدی استان قم و همچنین تعداد زیادی از مربیان استعدادیاب این رشته از استان‌های مختلف کشور به میزبانی فدراسیون کبدی به انجام رسید.

رئیس هیئت کبدی استان قم خاطرنشان کرد: کارگاه تخصصی استعدادیابی کبدی از سوی فدراسیون این رشته ورزشی و با هدف ارائه آخرین روش‌های کشف استعداد در رشته کبدی برنامه‌ریزی و با حضور ۵۵ تن از مربیان استعدادیاب کبدی کشور برگزار شد.

وی عنوان کرد: اسکندری و بیگلری مربیان کبدی استان قم در این کارگاه تخصصی آموزشی که با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی به میزبانی سالن اجتماعات این فدراسیون برگزار شد با آخرین شیوه‌ها و شاخص‌های استعدادیابی آشنا شدند.

رشیدی ابراز کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کمیته مربیان فدراسیون کبدی کشورمان، کارگاه تخصصی کبدی در دو نوبت صبح و عصر برای مربیان دعوت شده برگزار شد و شرکت‌کنندگان با تدریس علیرضا رحیمی نایب‌رئیس فدراسیون کبدی به عنوان مدرس رسمی این رشته آموزش دیدند.

وی در پایان اظهار کرد: به پشتوانه مربیان خوب و با دانشی که داریم و همچنین جوانان مستعدی که در رقابت‌های قهرمانی کشور عملکرد خوبی داشتند تیم‌ کبدی مردان قم اسفندماه امسال در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdccooq1.2bqee8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما