چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب : 36699
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری قم مطرح کرد

فعالیت 10 جایگاه ارائه سوخت گاز در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم از فعالیت 98 نفر در 10 جایگاه CNG خبر داد.
فعالیت 10 جایگاه ارائه سوخت گاز در قم
به گزارش قم نیوز، علیرضا مظفری در خصوص افزایش جایگاه‌های CNG گفت: با توجه به اینکه در مقطعی مصرف بیش از حد بنزین در کشور تبدیل به معضل شده بود تصمیم گرفته شد تا جایگاه‌ها افزایش پیدا کنند و هزار جایگاه جدید در کل کشور ایجاد شود.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم ادامه داد: در قم ۱۰ جایگاه برای این امر پیش بینی شد و با همکاری شرکت گاز و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کار‌های خوبی صورت گرفت و امیدواریم این همکاری افزایش داشته و خدمات بیشتری ارائه شود.

وی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها غیر فعال هستند، خاطرنشان کرد: از آنجایی که دستگاه‌ها زمانبر و بعضی دچار فرسودگی شده‌اند سال گذشته بیش از ۸۰۰ میلیون خرید قطعات انجام گرفت و ۷۷۰ میلیون تومان برای استانداردسازی و ایمن‌سازی هزینه شد.

جعفری به فعالیت ۹۸ نفر در جایگاه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: کسانی که در این جایگاه‌ها به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند مکلف هستند که بهترین برخورد را داشته باشند و اگر در زمینه تعداد جایگاه‌ها احساس کمبود کنیم امکانات بیشتری در اختیار شهروندان خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdccoeq1.2bqeo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما