چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب : 36701
معاون شهردار قم مطرح کرد

آماده سازی دو کمپینگ شهری برای حضور مسافران نوروزی تا پایان سال

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم از آماده سازی دو کمپینگ شهری برای حضور مسافران نوروزی تا پایان سال خبر داد
آماده سازی دو کمپینگ شهری برای حضور مسافران نوروزی تا پایان سال
به گزارش قم نیوز، سیدامیر سامع با اشاره به ضرورت آماده سازی شهر برای حضور مسافران در ایام عید در شهر قم اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ایام سال جدید و حضور مسافران نوروزی در شهر قم، مجموعه خدمات شهری برنامه‌های خوبی در زمینه میزبانی از مسافران پیش بینی کرده است.

وی با بیان اینکه باید فضاسازی مناسبی برای اسکان مسافران نوروزی صورت بگیرد تصریح کرد: چند مورد از فضاهای شهری برای اسکان زائرین و مسافرین نوروزی در نظر گرفته شده است.

معاون شهردار قم گفت: امسال شهرداری برنامه ویژه‌ای برای جلوگیری از اسکان و چادر زدن در پارک‌های سطح شهر دارد و مکان‌هایی مختص چادر زدن در برخی بوستان‌ها مشخص شده است.

وی از تجهیز بوستان فدک و غدیر برای کمپینگ مسافرین خبر داد و افزود: این دو پارک در حال تجهیز هستند تا به مرور از چادر زدن مردم در معابر و پارک‌های دیگر جلوگیری شود.

سامع با اشاره به اختصاص بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برای توسعه فضاهای سبز شهری تصریح کرد: برنامه شهرداری در راستای توسعه فضاهای سبز شهری برای رسیدن به سرانه استاندارد است.

وی ادامه داد: توسعه فضاهای سبز در شهر علاوه بر تامین شادابی مردم زمینه حضور گسترده‌تر مسافران و شادابی و طراوت شهر را فراهم می‌کند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در همین راستا عملیات اجرایی ۲۰ پارک نیز تا پایان سال آغاز می‌شود که تاثیر زیادی در افزایش سرانه‌های فضای سبز شهری دارد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgqu9w.ak93z4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما