پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : 36720
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم عنوان کرد

اختصاص 160 میلیارد ریال برای احداث کمپینگ بوستان‌های قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اختصاص 160 میلیارد ریال برای احداث کمپینگ بوستان‌های غدیر و فدک خبر داد.
اختصاص 160 میلیارد ریال برای احداث کمپینگ بوستان‌های قم
به گزارش قم نیوز، پیام جوادیان با اشاره به اختصاص اعتبار به منظور ساماندهی بوستان‌های غدیر و فدک گفت: برای این دو مجموعه احداث کمپینگ زائر در نظر گرفته شده تا بتوانیم از این طریق از زائران پذیرایی کنیم.

وی عنوان کرد: برای این بخش ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که ۵۰ میلیارد ریال مربوط به اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و ۱۱۰ میلیارد ریال هم بودجه شهرداری است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: بزرگترین کمپینگ مرکزی کشور در این دو بوستان احداث خواهد شد که هر کدام بیش از ۱۵ هزار نفر جمعیت را در خود جای خواهد داد.

جوادیان افزود: با راه‌اندازی این کمپینگ‌ها دیگر پارک خوابی‌ها و چادر زدن‌ها اطراف حرم و بستر بلوار زائر را نخواهیم داشت و زائران به سهولت می‌توانند از این فضاهای کمپینگ استفاده کنند.

وی گفت: بوستان غدیر در آینده یکی از بوستان‌های مهم شهری خواهد شد و برنامه‌ریزی‌های ما در این بوستان بسیار جامع است تا شهروندان و مسافران و زائران بتوانند به سهولت از فضای موجود این بوستان استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: مرکز تحقیقات گل‌های زینتی شهر قم را در این بوستان راه‌اندازی خواهیم کرد که وسعت آن ۶ هکتار خواهد بود.

جوادیان افزود: همچنین در این بوستان دریاچه غدیر را با مساحت ۱.۵ هکتار ایجاد می‌کنیم تا علاوه بر فضای تفریحی، موجب لطافت هوا شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchvqnx.23n-idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما