سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 5343

جشنواره همیاران طبیعت برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم از برگزاری جشنواره همیاران طبیعت و بازیافت در روز جمعه 19 اسفندماه در سالن ورزشی مجموعه شهید حیدریان خبر داد.
جشنواره همیاران طبیعت برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، علی حاجی‌رضا گفت: این جشنواره با هدف جشن پایان عملیات کاشت صد و بیست و چهار هزارمین اصله نهال در شهر مقدس قم و مسابقه بهترین و زیباترین سفره هفت سین از مواد قابل بازیافت برگزار می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم گفت: در این جشنواره علاوه بر تجلیل از فعالان عرصه فضاهای سبز شهری و مدیریت پسماند نسبت به جمع‌آوری پسماند "زباله خشک" از شهروندان در حین مراسم اقدام و همشهریان در قرعه‌کشی جشنواره شرکت داده و به برندگان جوایزی به قید قرعه اهداء می‌شود.

وی به رویکرد سازمان مدیریت پسماند اشاره و اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری با رویکرد آموزش شهروندان برای تفکیک زباله به نفع جامعه برنامه‌ریزی می‌کند بنابر این با برگزاری این نوع مراسم‌ها، شهروندان با نحوه تفکیک زباله، اهمیت سازمان و معرفی مکان‌های تحویل زباله خشک آشنا می‌شوند.

حاجی رضا با اعلام اینکه سامانه شناسنامه الکترونیکی درختان قم در روز جمعه آغاز به می‌کند، گفت: در این روز نسبت به آموزش و اهداء بسته‌های آموزشی در جشنواره با هدف مدیریت فرهنگ پسماند و گزارش طرح هبه اقدام می‌شود.

این مراسم در روز جمعه هفته جاری ساعت ۹ صبح در سالن ورزشی مجموعه شهید حیدریان در ابتدای بلوار ۴۵ متری صدوق برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.t9nrak9wwpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما