چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : 21561

برقراری ارتباط با شهرداری قم از طریق تلفن 36104000

قم نيوز : قم نيوز: مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم گفت: شهروندان برای ارتباط با شهرداری مرکز می‌توانند با شماره 36104000 تماس بگیرند.
برقراری ارتباط با شهرداری قم از طریق تلفن 36104000
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی حاجی‌رضا با اشاره به انتقال بخش‌های مختلف شهرداری قم به ساختمان جدید واقع در بلوار امام موسی صدر گفت: در حال حاضر در راستای تسهیل در خدمت‌رسانی به شهروندان، تمامی معاونت‌ها و اداره‌های ستادی و اغلب واحدهای شهرداری قم در ساختمان مرکزی حضور دارند و شهروندان با سهولت بیشتری می‌توانند نسبت به پیگیری امور اقدام کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی تلفنخانه این ساختمان جدید ادامه داد: شماره تلفن ۳۶۱۰۴۰۰۰ برای ارتباط شهروندان با بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم عنوان کرد: با بهره‌گیری از سیستم پیشرفته به صورت همزمان این امکان وجود دارد که ۱۲۰ خط تلفن در مرکز مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: با این اقدام، شهروندان هنگام برقراری تماس با واحدها و بخش‌های مختلف با مشکل اشغالی خطوط مواجه نخواهند شد و کار پاسخگویی به آن‌ها نیز با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcezn8w.jh8zpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما

بهروزب
من شکایت خسارت وارد شده به خودرو ام از دست انداز خیبان جمهوری بطرف میدان سپاه را به خدا واگذار میکنم خدا خودش ازتون این خسارت را در بیاره
سید عباس رضوی
چرا شهرداری دربوسنتان های بزرگ وسالم مانند علوی ویا درپارکهای محله درخت میوه دار مانند توت وانجیر نمی کارد وبا کاشت آن مبارزه می کند می دانید انجیرکیلوئی 35000 تومان را چه کسی می تواند مصرف کند هکتارها بوستان ومحیط سالم وبدون آلایش درقم وجود دارد که برای کاشت درختان میوه مناسب است رهبری هم برکاشت درختان مثمرتاکید کردند چرا شهرداری ها با بر راه خود اصلاح دارند این فرهنگ از کجا آمده که نه ایرانی است نه اسلامی ونه حتی غربی دراروپا درپارکها درختان مثمر وجوددارد ولی درایران خشک که مداوم شاهد قحطی ها وخشکسالی ها هستیم باز باید درخت سترون بکاریم.
ابن الرضا
برای تماس وانتقال پیام به شهردار وشهرداریهای قم از چه راهی وارد شویم همه سایتهای قم یک طرفه است وراهی برای انتقال پیام معرفی نکرده اند.
صفوی
سلام علیکم لطفا آرامستان بزرگ وادی السلام را با کاشتن درختان انجیر سامان دهید تا لا اقل بچه های فقیر منطقه با خوردن انجیر کال ورسیده روح مردگان را شاد کنند.درهمه جای دنیا رسم است برمزار مردگان خود درخت میوه دارمی کارند جز قم
موسوی
بقه مسجد علی مرتضی واقع درکوچه 3 خیابان توحید سربزنید نماز گزاران صف اول رعایت فاصله نمی کنند به آنها تذکر بدهید چند نفرند که حرف مجتهد هاراهم قبول ندارند که درنماز حل اقل یک مترفاصله نماز را باطل نمی کند.
خلیل
ما اهالی کوچه 6 خیابان آیت الله مدنی واقع در25 متری نواب صفوی از جناب آقای فلاح بازنشته تشکر می کنیم که به بوستان محلمان سامان دادند وبه جای درختان سترون درختان میوه دار توت وانجیر وزیتون کاشتند وزحمت کشیدند تا به بار نشت وهرساله عده بسیاری از میوه ای ان استفاده می کنند خدا پدرایشان را رحمت کند.
حسنی
لطفا به مردم یاد آورشوید که مراقب حق الناس باشند چرا درانتهای شب که مهمانی ها تمام می شود میزبان ومهمان درکوچه تا مدتها با هم حرف می زنند ومانع استراحت مردم می شوند.