دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب : 36844
صبح امروز

مراسم وداع با پیکر شهیدان مدافع حرم در سپاه استان قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: مراسم وداع با پیکر پاک شهیدان سامانلو و هاشمی از پاسداران سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در قم برگزار شد.
مراسم وداع با پیکر شهیدان مدافع حرم در سپاه استان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، مراسم وداع با پیکر پاک شهیدان سعید سامانلو و محمود هاشمی‌سنجانی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) با حضور خانواده، همرزمان و همکاران این شهیدان در حسینیه ثارالله ستاد سپاه استان قم برگزار شد.

در این مراسم باشکوه، معنوی و سرشار از عطر جهاد و شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و حجت‌الاسلام والمسلمین احمد ولی‌زاده جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم به ایراد سخن در باب شهید و شهادت پرداختند.

در ادامه با مداحی اردستانی از مداحان اهل بیت(ع)، پیکر مطهر شهیدان بر دستان پاسداران سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تشییع شد.

مراسم وداع با پیکرهای این شهدای بزرگوار شب گذشته نیز در شهر قنوات، مسجد صاحب الزمان(عج) نیروگاه و مسجد امیرالمومنین(ع) دورشهر با حضور بسیجیان، مردم شهیدپرور و خانواده این شهیدان برگزار شد.

بسیجیان گردان چهارم امام حسین(ع) و همرزمان این شهید در مراسم وداع با پیکر پاک شهید سامانلو حضور چشمگیری داشتند.

این برنامه با مداحی هادی خادم الحسینی مداح اهل بیت(ع) همراه بود.

شهید سعید سامانلو فرمانده گروهان دوم گردان چهارم امام حسین(ع) لشکر عملیاتی۱۷ علی بن ابیطالب(ع) و شهید محمود هاشمی از پاسداران پیشکسوت ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) بودند که در عملیات اخیر آزادسازی دو شهر نبل و الزهرا (س) سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

پیکر مطهر این شهدا روز دوشنبه ساعت ۱۵ از مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س) در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdceev8x.jh8pei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما