چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : 36902
پدر ۵ قلوهای قمی در گفت‌و‌گو با قم نیوز:

خبر شهادت من دروغ است /مقام معظم رهبری حکم جهاد دهند با وجود ۵ قلوهایم لحظه ای درنگ نمی کنم

قم نيوز : قم نیوز: پدر ۵ قلوهای قمی گفت: اگر مقام معظم رهبری حکم جهاد دهند با وجود ۵ قلوهایم لحظه ای درنگ نمی کنم و برایم افتخار است که در راه دفاع از حرم با تکفیری ها مبارزه کنم.
خبر شهادت من دروغ است /مقام معظم رهبری حکم جهاد دهند با وجود ۵ قلوهایم لحظه ای درنگ نمی کنم
مجتبی اصغری در گفت و‌گو با خبرنگار قم نیوز، با اشاره به شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر شهادت وی درسوریه اظهار داشت: موضوع شهادت خود در فضای مجازی را ازطریق خواهر خانمم شنیدم و وقتی که پیگیری کردم متوجه شدم شخصی در سایت ها خبر شهادت من در سوریه را مطرح کرده است و هنگامی که پیگیر موضوع شدم آن شخص گفت که خبر شهادت شما را در سوریه شنیدم.

پدر پنج قلوهای قمی با بیان اینکه شایعه شهادت من سبب ناراحتی اقوام و آشنایان شد، افزود: آن ها خبر شهادت من را باور کرده بودند و پیام شهادتم در سراسر کشور منتشر شد و تا همین الان هم در حال پاسخ به فامیل و آشنایان خود مبنی شایعه بودن موضوع شهادت هستم.

اصغری بیان کرد: آن شخصی که موضوع شهادت من در سوریه را مطرح کرد این خبر را تکذب کرد و در تکذیبیه اش گفته بود که پدر ۵ قلوها زنده است .

وی بیان کرد: از دفتر مقام معظم رهبری تهران تماس گرفتند و پیگر موضوع بودند که قضیه چیست و هنگامی که برای آن ها توضیح دادم از این اتفاق ناراحت شدند، از اماکن عمومی و کمیته امداد، مرکز بهداشت ، مسکن و شهرسازی تماس گرفتند و خیلی از این موضوع ناراحت شدند.

پدر ۵ قلوهای قمی با بیان اینکه نباید این اتفاقات بیفتد و هرکسی به راحتی شایعه ای را در جامعه مطرح کند ،عنوان کرد: دراین زمینه از دولت تقاضا دارم که به این اتفاق رسیدگی کند و اجازه ندهد هرکسی به راحتی با پخش شایعات برای بقیه مشکل ایجاد کند، این مدت من و خانواده ام با شرایط سختی روبرو بودیم و دلهره و استرس شدیدی داشتیم ، فامیل و آشنایان با گریه تماس می گیرند و تا امروز جوابگوی آن ها هستیم.

اصغری تصریح کرد: با تمام صحبت ها این موضوع برای ما دردناک بود که چرا این اتفاق افتاد و این احتمال وجود دارد که با توجه به حضور مدافعان حرم در سوریه برخی قصد سواستفاده دارند.

وی با بیان اینکه مطیع امر رهبر معظم انقلاب و گوش به فرمان ایشان است، بیان کرد: علاقه مند هستم که به سوریه بروم و به دفاع از حرم حضرت زینب(س) بپردازم و عاشق شهادت در این راه هستم، اگر مقام معظم رهبری حکم جهاد دهند با وجود ۵ قلوهایم لحظه ای درنگ نمی کنم و برایم افتخار است که در راه دفاع از حرم با تکفیری ها مبارزه کنم.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcj8het.uqemyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما