دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب : 36846
آیت‌الله سید احمدخاتمی:

حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را از تغییر ساختار در نظام ناامید می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب گفت: در مقطع کنونی که دشمنان امید به تغییر ساختار در نظام جمهوری اسلامی دارند، ملت ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی، دشمنان را ناامید خواهد کرد.
حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را از تغییر ساختار در نظام ناامید می‌کند
به گزارش خقم نیوز، آیت‌الله سید احمد خاتمی با گرامیداشت فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن پس از پیروزی انقلاب، از مصادیق برجسته بیعت مردم وفادار ایران اسلامی با انقلاب بزرگ خود بوده است.

عضو هیأت رئیسه خبرگان رهبری به پیام‌های حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: در مقطع کنونی که دشمنان امید به تغییر ساختار در نظام جمهوری اسلامی دارند، ملت ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی به دشمنان قسم خورده ضداسلام خواهند فهماند که این امت همچنان وفادار به آرمان‌های اسلام عزیز، قرآن و خط امام خمینی(ره) است و همراه با مقام معظم رهبری همان آرمان‌ها را دنبال خواهد کرد.

آیت‌الله سید احمد خاتمی افزود: همچنین به یاری خداوند، حماسه پرشور ملت ایران اسلامی در ۲۲ بهمن، مقدمه حضور شکوهمند در انتخابات هفتم اسفند خواهد بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به اجر معنوی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: به تعبیر قرآن کریم، برای هر قدمی که راهپیمایی‌کنندگان بر می‌دارند، عمل صالح ثبت می‌شود.

آیت‌الله سید احمد خاتمی خاطرنشان کرد: ان‌شاءلله ملت ما باشکوه‌تر از سال‌های گذشته بار دیگر با نظام مقدس اسلامی و آرمان بلند شهیدان بیعت خواهند کرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcg379w.ak93t4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما