چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۷
کد مطلب : 36906
به مناسبت 22 بهمن

مسابقه ساخت آدمک استکبار در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و برگزاری راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن، سازمان بسیج هنرمندان استان قم، مسابقه ساخت آدمک‌های استکبار را برگزار می‌کند.
مسابقه ساخت آدمک استکبار در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد علامه‌روشن رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد نفوذ، حوزه‌های نفوذ دشمن را حوزه سیاسی، فرهنگی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: دو حوزه سیاسی و فرهنگی در مقایسه با حوزه‌های دیگر از اهمیّت بسیار بیشتری برخوردار است.

وی ضمن ابراز تأسف از نفوذ دشمن در حوزه فرهنگی، آن را در حدّ رسیدن به مرحله خطر و سلطه دانست و گفت: سازمان بسیج هنرمندان به دلیل شناساندن هرچه بیشتر چهره استکبار و زنده نگه داشتن شعار‌های انقلابی و ضد استکباری اقدام به برگزاری مسابقه ساخت آدمک‌های استکبار کرده است.

علامه بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با استفاده از وسایل مختلف و یا دورریختنی اقدام به ساخت آدمک‌ها و عروسک‌های مستکبرین جهان کرده و در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن با خود حمل کنند.

وی گفت: شرکت‌کنندگان در مسابقه باید از آدمک ساخته شده خود که نام سازنده و سال ساخت بر روی آن مشخص باشد در جمع راهپیمایان عکس گرفته و از طریق اینستاگرام به آدرس Adamak_Estekbar@ یا تلگرام به آدرس Adamak_Estekbar@ و شماره ۰۹۳۵۴۱۰۴۲۸۴ به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) اظهار کرد: از سازندگان ۲۲ اثر که به لحاظ محتوا و شکل ظاهری بیانگر چهره واقعی استکبار بوده و تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد با اهدای هدیه تقدیر خواهد شد.

وی گفت: نتایج داوری از طریق شبکه‌های اینستاگرام، تلگرام و خبرگزاری بسیج استان قم در تاریخ ۲۸ بهمن ماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcd9n0s.yt09z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما