سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۱
کد مطلب : 37034
معاون امور عمرانی استانداری قم:

اکیپ‌های امدادی و خدماتی در راه‌های استان قم مستقر می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور عمرانی استانداری قم گفت: اکیپ‌های امدادی، راهداری، پلیس راه و دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروز 95 با آمادگی لازم در راه‌های ارتباطی استان مستقر می‌شوند.
اکیپ‌های امدادی و خدماتی در راه‌های استان قم مستقر می‌شوند
به گزارش قم نیوز، محسن بهشتی در ششمین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان قم از آمادگی دستگاه‌های اجرایی، امدادی و پلیس راه برای خدمت‌رسانی به زائرین و مسافرین نوروز ۹۵ خبر داد و گفت: این اکیپ‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم در محورهای مواصلاتی استان مستقر خواهند شد.

وی افزود: نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان باید در مدت زمان اندک باقی مانده با استفاده از GIS شناسایی و نسبت به ایمن‌سازی آنها پیش از آغاز سفرها اقدام شود و به این منظور کمیته‌ای برای شناسایی این نقاط تشکیل شده و تصمیمات آن به منزله مصوبه این کمیسیون خواهد بود.

معاون امور عمرانی استانداری قم در ادامه بر لزوم ایجاد مجتمع‌های خدمات بین راهی، احداث مسجد و نمازخانه در محور قم به گرمسار تأکید کرد.

در این جلسه رئیس پلیس راه استان با ارائه گزارشی از آمار تصادفات در ۱۰ ماه گذشته سال جاری گفت: در این مدت آمار تصادفات جاده‌ای در استان قم بیش از ۱۰ درصد کاهش داشته است.

اردشیر جمشیدی‌راد اصلی‌ترین علت تصادفات را سرعت غیر مجاز با ۳۱ درصد عنوان کرد و افزود: سبقت غیر مجاز و خواب‌آلودگی رانندگان در رتبه‌های بعدی علل تصادفات قرار دارند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgtz9w.ak9uw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما