چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۶
کد مطلب : 37081
با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کل کشور

نخستین سمینار محراب مسافر برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری، واحدهای پذیرایی بین راهی استان قم گفت: نخستین سمینار محراب مسافر با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان قم در مجتمع توریستی شهر آفتاب برگزار می‌شود.
نخستین سمینار محراب مسافر برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز،‌ محمد گنج خانلو عصر امروز در نشست خبری که در اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری نخستین سمینار محراب مسافر اظهار کرد: این سمینار با حضور سرمایه‌گذاران بخش گردشگری در مجتمع‌های گردشگری با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور در مجتمع توریستی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۲۸ مجموعه یا مجتمع گردشگری در قم فعالیت می‌کنند که دارای نمازخانه مناسب و سرویس بهداشتی هستند تصریح کرد: در این مجتمع‌ها خدمات شایسته‌ای به مسافران و زائران صورت می‌گیرد که باید برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شوند.

رئیس انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری، واحدهای پذیرایی بین راهی استان قم ادامه داد: سمینار محراب مسافر که بیشتر جنبه آموزشی دارد برای آموزش‌های مقدماتی به کسانی است که به نوعی با خدمات‌دهی به مسافران اهتمام دارند،‌ برای میزبانی از مسافران نوروزی مورد آموزش قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: یکی از زیرساخت‌های مهم در توسعه گردشگری به ارائه خدمات سرویس بهداشتی و نمازخانه اختصاص دارد که در این راستا از ظرفیت خیرین تقویت امکانات بین راهی بهره برده می‌شود.

گنج خانلو خاطرنشان کرد: انجمن خیرین نمازخانه ساز در کشور تشکیل شده و در این راستا تلاش می‌کنیم که استان قم با راه‌اندازی این انجمن در کشور پیشقدم باشد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcizuap.t1ayv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما