سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۵
کد مطلب : 37053
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

طلاب در درس و مباحثه حضور فعال داشته باشند

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید در قم خطاب به طلاب و اساتید گفت: باید تلاش کنید که مال حلال مصرف کنید، تا مورد رضایت خدا باشد و در درس، مباحثات و تبلیغ حضور فعالی داشته باشید.
طلاب در درس و مباحثه حضور فعال داشته باشند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سیدمحمد علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه با اشاره به آیه‌ای از قرآن اظهار کرد: کسانی که تبلیغ می‌کنید و استاد حوزه هستید، از مشتبهات بپرهیزید و مال شبهه‌ناک را نخورید.

وی خاطرنشان کرد: شهریه طلبگی کمکی به زندگی آنها است، اگر این شهریه نباشد، زندگی آنها نمی‌گذرد، امروز طلبه به عنوان سخت‌ترین طبقه و قشر در اجتماع زندگی می‌کند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه باید تلاش کنید که مال حلال مصرف کنید، گفت: باید دقت کنید، بر اساس این مال مصرف کنید تا مورد رضایت خدا باشد و در درس، مباحثات و تبلیغ حضور فعالی داشته باشید.

وی یادآور شد: در زندگی مواظب این مطلب باشید و رسالت خود را به طور مطلوب انجام دهید، غذای پاک، نعمت پاک و غذای آلوده، نعمت آلوده به دست انسان می‌دهد، بنابراین ابتدا باید مواظب خوراک و درآمد خود باشید، زیرا پس از آن صالحات و عمل صالح به همراه دارد.

آیت‌الله علوی‌گرگانی خاطرنشان کرد: همیشه در برابر خواسته خدا شرمنده هستیم، ولی فضل و کرم خدا راهگشای امور است و می‌تواند ما را به سرمنزل مقصود برساند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchxvnx.23nqmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما