سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : 285
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

سعادت کشور در گرو حفظ نظام و رهبری است

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید قم گفت: باید همواره به وظیفه دینی خود عمل کرده و حافظ نظام، رهبری و مرجعیت دینی باشیم.
سعادت کشور در گرو حفظ نظام و رهبری است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سیدمحمد علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از سپاهیان در سخنانی با اشاره به اینکه باید از سرنوشت گذشتگان درس عبرت بگیریم، اظهار کرد: باید همواره از خداوند متعال بخواهیم که ما را وسیله عبرت دیگران قرار ندهد.

وی با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام مقرب‌ترین انسان به درگاه خداوند متعال بوده است، افزود: بنابر این امت ایشان نیز عزیزترین امت هستند و خداوند متعال نمی‌خواهد که این امت مایه عربت باشد.

استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ افروزی کشورهای استکباری در نقاط مختلف دنیا عنوان کرد: ابرقدرت‌های جنایتکار برای اینکه سلاح‌های خود را آزمایش کنند در نقاط مختلف جنگ به راه می‌اندازند.

وی گفت: آزمایش‌ها آنها منجر به کشته شدن هزاران نفر از انسان‌هایی می‌شود که هیچ گناهی ندارند.

‌علوی‌گرگانی با اشاره به اینکه ابرقدرت‌ها برای عاطفه و انسانیت هیچ ارزشی قائل نیستند، اضافه کرد: ابرقدرت‌ها ملت‌های ضعیف را وسیله‌ای برای مطامع خود قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: در تاریخ همواره گروه‌هایی که ظلم و ستم کرده و از فرمان خدا سرپیچی‌ کرده‌اند به عذابی سخت گرفتار شده‌ و مایه عبرت دیگران شده‌اند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت خدمت در نظام اسلامی تاکید کرد: خدمت در نظام اسلامی دارای اهمیت بسیار بالایی است و باید از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی با اشاره به شرایط کشور در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و مقایسه آن با شرایط امروز گفت: باید قدر این نظام را بدانیم و همواره در حفظ آن کوشا باشیم.

‌علوی‌گرگانی تاکید کرد: باید همواره به وظیفه دینی خود عمل کرده و حافظ نظام، رهبری و مرجعیت دینی باشیم.

وی اضافه کرد: اگر توانستیم به این وظیفه به خوبی عمل کنیم، سعادت خود را رقم زده‌ایم.

استاد حوزه علمیه قم مسئولیت را امانتی نزد انسان‌ها دانست و بیان کرد: باید با تلاش شایسته به احسن وجه به وظیفه خود عمل کنیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcicwar2t1av.bct.html
نام شما
آدرس ايميل شما