سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : 37062
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم:

شاخص‌های رشد تامین اجتماعی در قم ارتقاء چشمگیری داشته است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی استان گفت: در شاخص‌های رشد و توسعه تامین اجتماعی در استان قم با افزایش قابل ملاحظه‌ای روبه‌رو هستیم که ثمره نگاه خاص سازمان در بسط و گسترش تامین اجتماعی در بین اقشار مختلف است.
شاخص‌های رشد تامین اجتماعی در قم ارتقاء چشمگیری داشته است
به گزارش قم نیوز، سید مجتبی‌موسوی صبح امروز در حاشیه بازدید از شعبه چهار تامین اجتماعی قم اظهار کرد: نگاه مثبت دستگاه‌های حاکمیتی استان قم اعم از استانداری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بیوت مراجع عظام تقلید و پشتیبانی آنان از عملکرد قوی و گسترده سازمان تامین اجتماعی در زمینه‌های مختلف از جمله بیمه قالیبافان، بیمه کارگران ساختمانی و بیمه زنان سرپرست خانوار بهترین فرصت ایجاد شده برای سازمان است تا بتواند به پشتوانه این حمایت بزرگ، خدمت رسانی خود را روز به روز بهتر کند.

وی با اشاره به اینکه اصلاح و توسعه کمی و کیفی سطح خدمات سازمان باید در راستای رضایتمندی بیشتر و مشتری مداری بهتر صورت گیرد اظهار کرد: بازنگری در حق بیمه به همراه اصلاح ساختار مستمری‌ها از جمله راهکارهای مهم در اصلاح و توسعه خدمات تامین اجتماعی است چرا که سازمان با پرداخت به موقع حق بیمه می‌تواند خدمات مناسب و مطلوب‌تری را ارائه دهد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی در صورت نگاه ملی و فراگیر به آن، کارایی دوچندان خواهد یافت و به عنوان یک اصل مهم در توسعه همه جانبه کشور نقش اساسی و منحصر بفرد ایفا خواهد کرد.

وی خدمات سازمان در سال‌های اخیر را چشمگیر توصیف کرد و افزود: در شاخص‌های رشد و توسعه تامین اجتماعی در استان قم با افزایش قابل ملاحظه‌ای روبه‌رو هستیم که ثمره تلاش همکاران و نگاه خاص سازمان در بسط و گسترش تامین اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه است.

موسوی تاکید کرد: پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و در راستای تکریم بیمه شدگان نسبت به تجدید نظر در میزان کمک هزینه‌های پرداختی به بیمه شدگان اصلاحاتی صورت گرفته است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchivnx.23nq-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما