سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : 37070
سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم:

نگاه مسئولان قم به فوتبال تغییر کند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم پس از پیروزی تیمش مقابل ملوان بندر انزلی گفت: امیدواریم مسئولان استان قم متوجه باشند که فوتبال قم زنده بوده و در آن استعداد زیاد است.
نگاه مسئولان قم به فوتبال تغییر کند
به گزارش قم نیوز، حسین گنجیان با اشاره به برد ارزشمند تیمش در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور اظهار کرد: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم، اما امیدهای متعصب و با غیرت صبای قم ثابت کردند که توانایی کارهای بزرگ را دارند.

وی ادامه داد: در این دیدار حساس در حالی برابر ملوان بندر انزلی قرار گرفتیم که سه غایب سرشناس داشتیم و مجبور به جابه‌جایی مهره‌هایی در ترکیب اصلی تیم شدیم، با این حال بازیکنان جایگزین به خوبی جای نفرات غایب را پر کردند و سه امتیاز با ارزش کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم تصریح کرد: در این بازی حساس هادی آقازاده و رضا شکری را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم، ضمن اینکه نیما داغستانی بازیکن ملی‌پوش ما به دلیل حضور در اردوی تیم ملی جوانان فرصت همراهی صبا را پیدا نکرد.

گنجیان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی پیش‌رو داریم، زیرا کیفیت نامناسب زمین به نفع حریف بود و برای ما مشکل‌ساز شد، اما خوشحالیم بازیکنانی داریم که مرد روزهای سخت هستند و به خوبی حتی وقتی از حریف عقب بودیم بازی را از آب درآوردند.

وی با اشاره به شناخت دقیق وی و همکارانش در کادر فنی صبای قم از تیم ملوان بندر انزلی خاطرنشان کرد: تاکتیک تیم حریف متکی بر ارسال پاس‌های مستقیم و سانتر از جناحین بود، ولی با توجه به تمریناتی که داشتیم به خوبی تاکتیک حریف را مهار کردیم.

این مسئول با بیان اینکه تیمش در این دیدار با سیستم ۴- ۴- ۲ مقابل ملوان بازی کرد، افزود: در دقیقه دوم بازی حریف را غافلگیر کردیم و موفق به گلزنی شدیم، حتی ملوان وقتی از ما جلو افتاد هم فکر این را نمی‌کرد که بازی را ببازد، در لحظه‌ای که از حریف عقب افتادیم هرگز تمرکز خود را از دست ندادیم و خیلی خوب بازی باخته را به پیروزی تبدیل کردیم.

گنجیان ادامه داد: با توجه به شرایط فیزیکی مدافعان حریف سعی کردیم از فضای پشت آنها به خوبی استفاده کنیم، از این طریق توانستیم به گل‌های دوم و سوم نیز برسیم و با سه امتیاز این بازی یک پله در جدول بالا برویم.

وی افزود: تیم در نیم‌فصل نخست با مشکلات زیادی دست‌ به گریبان بود، اما باشگاه به خوبی مدیریت کرد و کادر فنی و بازیکنان سختی‌های زیادی را تحمل کردند تا تیم امید صبای قم که در انتهای جدول قرار داشت اکنون به یکی از تیم‌های بی‌رقیب لیگ تبدیل شود.

این مسئول اظهار کرد: امیدواریم مسئولان استان قم متوجه باشند که فوتبال قم زنده بوده و در آن استعداد زیاد است، در پایه‌های صبا بازیکن مستعد زیاد هستند و فوتبالیست‌های مستعد در تیم‌های پایه صبا به خوبی پرورش پیدا می‌کنند، اما از سوی مسئولان استان توجهی به آنها نمی‌شود و سرمایه‌های باشگاه به راحتی از دست می‌روند.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم با تاکید بر اینکه روند موفقیت‌ها تا پایان لیگ ادامه خواهد یافت، گفت: امیدواریم نگاه مسئولان استان به فوتبال قم تغییر کند و بیش از این به مدیران، مربیان و بازیکنان تیم‌های پایه باشگاه صبا توجه شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgzz9w.ak9uu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما