پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب : 37103
صدرنشین لیگ برتر در قم به میدان می‌رود

صبا به دنبال پیروزی مقابل لسترسیتی این روزهای لیگ

قم نيوز : قم نیوز: دو تیم صبای قم و استقلال خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران جمعه 30 بهمن در وزشگاه یادگار امام قم به میدان می‌روند.
صبا به دنبال پیروزی مقابل لسترسیتی این روزهای لیگ
به گزارش قم نیوز، دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال خوزستان علاوه بر برخورد فوتبال تکنیکی و سرعتی بازیکنان دو تیم، تقابل دو مربی جوان و خوش‌فکر نیز است که اصلاً قانع به یک امتیاز نیستند و فقط سه امتیاز این بازی را می‌خواهند.

صبا که از سه بازی گذشته خود فقط یک امتیاز به دست آورده است امتیازات کامل این بازی خانگی را می‌خواهد و قطعاً به آب و آتش می‌زند تا به برد روحیه بخشی دست پیدا کند.

صبای قم که در بازی قبلی خود با پدیده مشهد، مصدومان زیادی از جمله جلال‌الدین علی‌محمدی، کریم اسلامی و سید مهدی حسینی داشت، با بازگشت احتمالی این نفرات به تمرینات گروهی و اتمام محرومیت قاضی و ماچادو و البته محرومیت سامان آقازمانی، با تیمی تقریباً کامل به مصاف صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر خواهد رفت.

در بازی رفت دو تیم و در گرمای طاقت‌فرسای اهواز، با گل دقیقه ۹۶ قاضی، صبا موفق شد از شکست فرار کند و با یک امتیاز اهواز را ترک نماید.

اما استقلال خوزستان با ویسی جوان، که با توجه به درخشش این تیم در لیگ شانزدهم به لسترسیتی (پدیده این فصل لیگ برتر جزیره ) معروف شده است، در بازی قبلی خود در دقایق پایانی گل مساوی را از تراکتورسازی دریافت کرده بود، با ۳۷ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی است.

این تیم اهوازی که در این هفته محرومی ندارد،و مثلث ZBZ خود را هم با مصدومیت زبیدی از دست داده، به فکر کسب سه امتیاز شیرین خارج از خانه است که هم اختلاف خود را بایتیم دوم جدول رده‌بندی یعنی استقلال تهران افزایش دهد و هم انتقام گل دقیقه ۹۶ بازی رفت را از قمی‌ها بگیرد.

هر دو تیم این فصل بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشته‌اند و با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه در لیگ حاضر شده‌اند، هر چند صبا به نسبت بازی‌های خوبی که انجام داده، امتیاز کسب نکرده است، ولی امیدوار است در این بازی، همراه با بازی زیبا، سه امتیاز خانگی را نیز به دست بیاورد تا حداقل برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، از سایر تیم‌ها عقب نماند.

با همه این اوصاف، به نظر می‌رسد که فوتبال دوستان، عصر روز جمعه برایشان کسل‌کننده نخواهد بود و فوتبالی زیبا و تکنیکی را از دو تیم خوب لیگ برتر به نظاره خواهند نشست.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdsf0s.yt05z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما