شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب : 37145
به پاس کسب رتبه نخست لیگ برتر صورت گرفت

سفر به ‹‹عتبات عالیات›› پاداش قهرمانی اتحاد در لیگ برتر فوتبال قم

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال اتحاد به پاس قهرمانی در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم راهی سفرهای زیارتی عتبات عالیات به مقصد کشور عراق شد.
سفر به ‹‹عتبات عالیات›› پاداش قهرمانی اتحاد در لیگ برتر فوتبال قم
به گزارش قم نیوز، امسال مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم با شرکت هشت تیم به انجام رسید و تیم فوتبال اتحاد با کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها مجوز حضور در رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور جام آزادگان را نیز کسب کرده است.

هشت تیم اتحاد، سفیر گفتمان، استقلال، سهیل، هنگ، پناه‌آفرین، آبادگران و هما در فصل ۱۳۹۴ لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به رقابت پرداختند و اتحاد در فاصله سه هفته به پایان این بازی‌ها عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

حمایت مرکز چشم‌پزشکی جوادالائمه قم از تیم اتحاد

این در حالی است که حامی مالی تیم فوتبال اتحاد قم در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های این استان مرکز چشم‌پزشکی جواد‌الائمه قم است و با تصمیم دکتر کرمانی مدیریت این درمانگاه، تیم اتحاد به پاس قهرمانی در لیگ برتر قم و کسب مجوز صعود به مسابقات فصل آینده لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور راهی کشور عراق و سفر عتبات عالیات شدند.

کاروان تیم فوتبال اتحاد قم متشکل از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان این تیم، امروز وارد کشور عراق شد و در نخستین مقصد سفر خود به عتبات عالیات راهی شهر نجف شد و در جوار بارگاه نورانی حضرت امیرالمومنین علی (ع) در هتل فیض‌المعین این شهر استقرار یافت.

در این سفر حسین قاسمی مدیرعامل باشگاه اتحاد، محمدرضا قاسمی به عنوان مربی، حسن سبحانی به عنوان پزشک تیم، خلیل اصغری به عنوان سرپرست تیم، غضنفر احمدی به عنوان روابط عمومی همراه با علی حسینی و علی قلی‌زاده به عنوان تدارکات، تیم فوتبال اتحاد قم را همراهی می‌کنند.

سفر فوتبالیست‌های اتحاد به نجف، کربلا و کاظمین

همچنین در این سفر زیارتی بازیکنان این تیم شامل احمد صفری، اصغر مولایی، محمد کعبی، حسین اصغری، حسین ملکی، مهدی حسن‌زاده، مسعود اسدی، محمد شکارچی، موسی ابراهیم‌زاده، محمد کریم‌زاده، حسن عطایی، عین‌الله نعمتی، حسین تامرادی، مهدی جلیزی و ابوالفضل فتح‌اللهی هستند.

کاروان تیم فوتبال اتحاد قم در برنامه سفر زیارتی خود به عتبات عالیات در کشور عراق،‌ سه روز در جوار بارگاه نورانی حضرت امیرالمومنین علی (ع) در شهر نجف خواهد بود و سپس راهی کربلا می‌شود تا در اقامتی سه روزه به زیارت بارگاه نورانی حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) برود، ضمن اینکه در بخش پایانی سفر خود راهی شهر کاظمین و بارگاه متبرک حضرت امام موسی کاظم (ع) و حضرت جواد‌الائمه (ع) خواهد شد.

این در حالی است که امین سبحانی سرمربی و حسن کریمی مربی تیم اتحاد و چهار بازیکن این تیم به نام‌های محمدحسن حسینی، محمد عرب‌خراسانی، حبیب سعادتی و علی عالمی به دلیل مشغله کاری، تیم اتحاد را در سفر به کشور عراق و زیارت عتبات عالیات همراهی نمی‌کنند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjivet.uqeaxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما