چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۸
کد مطلب : 37082
شهردار قم مطرح کرد

تا نیمه اول سال 95 مونوریل در اختیار شهروندان قم قرار می‌گیرد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: دو واگن مونوریل نصب شده و اکنون برق‌دهی به صورت اضطراری انجام می‌شود و 18 واگن دیگر در حال آماده‌سازی است، البته کار به گونه‌ای پیش رفته که تا اواسط سال 95 بتوانیم مونوریل را در اختیار مردم بگذاریم.
تا نیمه اول سال 95 مونوریل در اختیار شهروندان قم قرار می‌گیرد
به گزارش قم نیوز، مرتضی سقائیان نژاد با اشاره به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از ۱۳۵ پروژه شهری به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اظهار کرد: این پروژه‌ها در ابعاد مختلف عمرانی، خدماتی، ترافیکی، فرهنگی و اجتماعی هستند که شاهد بهره‌برداری و استفاده مردم از آنها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در چارچوب نقشه جامع قم سه رینگ وجود دارد و این سه رینگ در اکثر خیابان‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح دارای نواقص است.

شهردار قم با اشاره به دیگر پروژه‌ها گفت: هفت خیابان در مناطق مختلف و نزدیک به ۲۴ بوستان افتتاح شد و پروژه‌های محله محور را نیز در دستور کار داریم که بهسازی چهل اختران از جمله پروژه‌های موجود در بافت فرسوده است.

وی خاطرنشان کرد: ورودی جعفریه یکی از مراکز تولید ریزگردها است که در این بخش ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سقائیان‌نژاد به پروژه‌هایی که جنبه تفریحی دارد اشاره کرد و افزود: سورتمه ریلی از جمله این پروژه‌ها است که افتتاح آن می‌تواند فضای مناسب تفریحی را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: دسترسی به پردیسان از طریق احداث بلوار مرجعیت صورت می‌گیرد که فاز اول این بلوار از تقاطع انسجام تا میدان شهید کریمی افتتاح شد و دو فاز دیگر آن نیز در دستور کار است.

سقائیان‌نژاد با اشاره به پروژه مونوریل گفت: دو واگن مونوریل نصب شده و اکنون برق‌دهی به صورت اضطراری انجام می‌شود و ۱۸ واگن دیگر نیاز است، البته کار به سمتی و سویی رفته که تا اواسط سال ۹۵ بتوانیم مونوریل را در اختیار مردم بگذاریم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcj8yet.uqeaozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما