پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : 37122
معاون شهردار قم:

فاز نخست بلوار مرجعیت هفته آینده افتتاح می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و تلاش شبانه‌روزی، فاز نخست بلوار مرجعیت هفته آینده افتتاح می‌شود.
فاز نخست بلوار مرجعیت هفته آینده افتتاح می‌شود
به گزارش قم نیوز، علیرضا قاری‌قرآن با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی شهری در قم اظهار کرد: خوشبختانه به عنایت شهردار و برنامه‌ریزی صورت گرفته بسیاری از پروژه‌های شهری در قم از حالت رکود خارج شده و فعال است.

وی به وضعیت پروژه بلوار مرجعیت به عنوان یکی از پروژه‌های مهم شهری اشاره کرد و افزود: بلوار مرجعیت در ۹.۵ کیلومتر از انتهای بلوار جمهوری به سمت پردیسان در سه فاز اجرا شده است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با بیان اینکه بلوار مرجعیت به عرض ۷۶ متر در حال اجرا است، از افتتاح فاز اول این پروژه تا میدان شهید کریمی در هفته آینده خبر داد.

وی افزود: فاز اول این پروژه به طول بیش از یک کیلومتر اتصال خوبی را از انسجام تا میدان شهید کریمی ایجاد می‌کند.

قاری‌قرآن با بیان اینکه اجرای فاز دوم این پروژه برای نیمه اول سال ۹۵ برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: فاز دوم این پروژه از میدان شهید کریمی تا شهرک قدس است.

وی از تکمیل فاز سوم پروژه نیز تا پایان سال ۹۵ خبر داد و افزود: فاز سه این پروژه نیز از انتهای شهرک قدس تا پردیسان ادامه می‌یابد که تاثیر بسزایی در کاهش حجم ترافیکی بلوار غدیر، پردیسان، شهرک قدس و مهدیه خواهد داشت.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم خاطرنشان کرد: بلوار مرجعیت مناطقی چون شهرک قدس و پردیسان را به رینگ ترافیکی دورشهر متصل می‌کند و از این نظر ظرفیت بالایی برای شهر خواهد بود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcewz8x.jh8fwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما