جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۶
کد مطلب : 37137

بالاگرفتن اختلاف شدید در اردوگاه کم رمق اصلاح طلبان قم

تلاش اصلاح طلبان برای مصادره کاندیدادهای مخالف!
قم نيوز : قم نیوز: کانال تلگرامی قم‌نامه از ارائه دو لیست متفاوت از سوی اصلاح طلبان برای مجلس دهم خبر داده است این در حالی است که در این لیست جدید، دو کاندیدای معرفی شده از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وجود دارند و این نشان می دهد که اصلاح طلبان به دنبال مصادره کاندیداهایی با مشی‌ای مخالف خودشان هستند!
بالاگرفتن اختلاف شدید در اردوگاه کم رمق اصلاح طلبان قم
به گزارش قم نیوز و به نقل از کانال تلگرامی قم‌نامه، پس از اینکه بخشی از اصلاح طلبان قم دو روز قبل لیست سه نفره ای را به عنوان کاندیداهای مدنظر خود منتشر کردند، شب گذشته (پنج شنبه شب) گروه دیگری از اصلاح طلبان قم در جلسه ای که با حضور موسوی تبریزی دبیر مجمع محققین برگزار شد، لیست متفاوتی را منتشر نمودند.

در این لیست جدید کماکان آقای علی لاریجانی به عنوان سرلیست اصلاح طلبان قم معرفی شده اما حجت الاسلام علی بنایی و نصرت الله شادنوش به عنوان نفرات جدید، جایگزین جعفری و نجفی در لیست اصلاح طلبان قم شده اند.

جالب توجه اینکه در این جلسه تصمیم گیری نیز برخی اصلاح طلبان شاخص قم از حزب کار و خانه کارگر و مجمع محققین و ... حضور داشته اند که نشان می دهند اردوگاه کم رمق اصلاحات قم در درون خود نیز دچار تشتت و به هم ریختگی شدیدی است.

به نظر می رسد اشتراک بیشتر لیست دوم اصلاح طلبان ( لاریجانی و بنایی) با لیست جامعه مدرسین حاکی از این امر است که احتمال رای آوری کاندیداها و نزدیک شدن به قدرت، برای آنان اولویت بیشتری نسبت به سوابق اصلاح طلبی دارد.

کانال تلگرامی قم نامه در نشانی https://telegram.me/qomname در دسترس است.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdca06ne.49n0e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما