شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : 37276

دماغ اصلاح طلبان در قم سوخت / سیلی مردم به قم به مدعیان اصلاح!

نامزد اصلاح طلبان 2 درصد آراء مردم قم را کسب کرد!
قم نيوز : قم نیوز: در حالی که اصلاح طلبان قبل از انتخابات مجلس، به خیال خام خود، مدعی رای بالایی برای لیست خود بودند، مردم قم با رای خود سیلی محکمی به مدعیان اصلاحات زدند و جلوی ورود عوامل نفوذ به مجلس را گرفتند.
دماغ اصلاح طلبان در قم سوخت / سیلی مردم به قم به مدعیان اصلاح!
به گزارش قم نیوز، اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قم که علی رغم نام طویل آن، از عقبه بسیار کمی در قم برخوردار است، آنچنان از رای پایین مردم قم به افراد اختصاصی لیست خود متعجب هستند که در شوکی کامل فرو رفته‌اند.

نامزد اصلی معرفی شده از سوی این گروه، نزدیک به 2درصد آراء ماخوذه را به دست آورده است و با توجه به رقم اعلام شده کمتر از 1 درصد واجدین شرایط در قم به این فرد رای داده اند که این میزان از رای، جایگاه بسیار پایین اصلاح طلبان در بین مردم قم را نشان می دهد و تاکنون اصلاح طلبان چنین سیلی سختی از مردم قم دریافت نکرده بودند.

این در حالی است که اصلاح طلبان قبل از انتخابات مدعی سبد رای بالا شده و حتی با برخی نامزدها برای سهم خواهی وارد مذاکره شده بودند تا نام آنها را در لیست خود قرار دهند. تاکتیک دیگر اصلاح طلبان، قرار دادن اصولگرایان و نامزدهای مستقل در سر لیست خود بود تا وقتی آنها رای بالایی می آورند، ادعا کنند که با رای ما اینکار ممکن شد که در این زمینه نیز شکست سختی از مردم انقلابی و اصولگرای قم خوردند.

قبل از برگزاری انتخابات در قم، این گروه در حرکتی تشنج آفرین سعی در تحریک احساسات مردم متدین با دعوت از علی مطهری برای سخنرانی در حسینیه شهداء قم کرد اما با تذکر رسانه‌های اصولگرا این سخنرانی به مکان دیگری موکول شد و در میان تدابیر شدید امنیتی، علی مطهری سخنان خود را بیان کرد.

به نظر می رسد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قم باید در وزن گروه‌های عضو خود تجدید نظر کند و سپس بر پایه وزن واقعی این گروه‌ها، نسبت به ارائه هر گونه لیستی اقدام کند.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcepw8x.jh8ffi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما