چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 37240
مدرس دانشگاه معارف اسلامی عراق:

ایران پیشگام حمایت از مردم مظلوم عراق است

قم نيوز : قم نیوز: مدرس دانشگاه معارف اسلامی عراق گفت: امروز یزیدیان وارد خاک عراق شده و زنان و کودکان را به خاک و خون می‌کشند ولی ایران همواره در حمایت از مردم مظلوم عراق پیشگام است.
ایران پیشگام حمایت از مردم مظلوم عراق است
به گزارش قم نیوز، محمد همواره ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی اظهار کرد: عراق سرزمین اهل‌بیت(ع) و معصومین است.

وی با اشاره به قرار گرفتن قبور معصومین (ع) و علما در عراق، تصریح کرد: مردم عراق زیر سایه خاندان پیامبر (ص) زندگی می‌کنند و زیر سایه این خاندان زندگی کردن برکات فراوانی را برای مردم این سرزمین به دنبال داشته است.

مدرس دانشگاه معارف اسلامی عراق با اشاره به حضور تکفیری‌ها در خاک عراق بیان کرد: تاریخ یکبار دیگر تکرار شده و یزیدیان، زنان و کودکان مسلمان را در عراق به خاک و خون می‌کشند.

وی با بیان اینکه از خداوند تشکر می‌کنیم که گل وجود ما را با قرآن و عترت سرشته است، عنوان کرد: تا زمانی که ما زیر سایه قرآن و عترت هستیم از هیچ کسی ترس نداریم،‌ زیرا می‌دانیم در پناه خدا و خاندان پیامبر(عج) هستیم.

همواره با بیان اینکه تنها راه ما در راه رسیدن به اهداف متعالی، پیگیری وحدت امت اسلامی است، گفت: کشور ایران همیشه در راه حمایت از مردم مظلوم عراق پیشقدم بوده و امیدواریم این پیوند دوستی میان دو کشور تقویت شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcfx0dm.w6dejagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما