شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : 37448
منبع : ستاد تسهیلات زائرین استانداری قم
فرماندار قم

میراث فرهنگی مرجع ارائه آمار اسکان نوروز است

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم در جلسه کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین گفت: اداره کل میراث فرهنگی وگردشگری استان به عنوان دبیر ستاد تسهیلات زائرین استان تنها مرجع ارائه آمار های اسکان است.
رضا سیار، فرماندار قم.
رضا سیار، فرماندار قم.
به گزارش قم نیوز، و به نقل از ستاد خبری ستاد تسهیلات زائرین استان قم رضا سیار فرماندار قم در جلسه کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین استان قم با اشاره به لزوم شناسایی و احصاء کلیه ظرفیت های دستگاهها برای اسکان افزود: لازم است تا لیستی از تمام فضاهای قابل اسکان در استان مشخص شود و در اختیار کمیته اسکان قرار گیرد تا در پیک جمعیتی مسافرین و مواقع اضطرار دچار مشکل نشویم.

وی با تأکید بر ارائه آمارهای اسکان از سوی دبیر ستاد تسهیلات زائرین ادامه داد: آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها آمار اسکان را تنها از همین طریق و بصورت واحد ارائه دهند.

رضا سیار با بیان اهمیت رعایت شئونات مسافرین و ارائه خدمات مناسب اضافه کرد: در معرفی مسافرین به هتل ها و مسافر خانه ها جوانب امنیتی و رفاهی در نظر گرفته شود و در مواردی که زائرین مایل به اسکان در بوستان ها و مراکز موقت هستند نهایت خدمت رسانی صورت پذیرد.

فرماندار قم ظرفیت های استان در ارائه خدمات اسکان را مناسب دانست و اضافه کرد: در کنار مدارس، هتل ها و مهمان پذیرها، استفاده از فضاهای اماکن مقدسه، زیارتگاهها، مساجد و حسینیه ها و نیز اماکن ورزشی و بوستان ها می تواند کمک زیادی به امر اسکان مسافرین در ایام پیک جمعیتی بنماید.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcfcjdm.w6dejagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما