شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 37449
منبع : ستاد خبری طرح آرامش بهاری اوقاف قم
مسئول روابط عمومی اوقاف قم:

رسانه‌های برتر در انعکاس اخبار طرح آرامش بهاری تقدیر می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: بعد از تعطیلات نوروز از رسانه‌هایی که بیشترین فعالیت در زمینه انعکاس اخبار طرح آرامش بهاری را داشته باشند تقدیر خواهد شد.
رسانه‌های برتر در انعکاس اخبار طرح آرامش بهاری تقدیر می‌شوند
به گزارش قم نیوز و به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، مهدی قائم‌پناه با اشاره به تدارک گسترده برای برگزاری هر چه بهتر طرح نوروزی آرامش بهاری در تعطیلات عید سال 1395 اظهار کرد: روابط عمومی اداره کل اوقاف هم با توجه به ضرورت اطلاع‌رسانی گسترده و به موقع فعالیت‌های صورت گرفته و خبررسانی دقیق در این زمینه، اقدامات لازم را به عمل آورده است.

وی افزود: تمام اخبار مربوط به برنامه‌های انجام شده و آتی در قالب خبر، گزارش، مصاحبه و گزارش‌های تصویری، طی نوروز امسال بر روی سایت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم برار می‌گیرد و همه روزه، بسته‌ای خبری نیز برای رسانه‌ها ارسال می‌شود تا بر روی خروجی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری درج شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه تمام برنامه‌های مربوط به روزهای آینده در قالب ستاد خبری طرح آرامش بهاری به اطلاع اهالی رسانه و مردم خواهد رسید گفت: پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف قم هم طی نوروز امسال به صورت دائم به روزرسانی می‌شود.

وی ادامه داد: خبرنگاران و رسانه‌های استان قم همواره تعامل خوبی با اداره کل اوقاف داشته و نسبت به پوشش خبرهای آن اهتمام داشته‌اند به همین دلیل در نظر داریم بعد از اتمام تعطیلات نوروز، طی مراسمی از رسانه‌های برتر در زمینه انعکاس اخبار طرح آرامش بهاری تقدیر کنیم.

قائم‌پناه خاطرنشان کرد: تقدیر از رسانه‌ها در دو بخش خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 105
https://qomnews.ir/vdcgyt9w.ak9ut4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما