شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : 37451
منبع : ستاد خبری طرح آرامش بهاری اوقاف قم

برپایی خیمه معرفت در امامزاده زینب خاتون(س) کهک/ اسکان برای 80 نفر در آستان امامزاده شاه اسماعیل(ع)

قم نيوز : قم نیوز: مسئول اوقاف و امور خیریه کهک گفت: خیمه معرفت در قالب طرح آرامش بهاری در آستان مقدس امامزاده زینب خاتون(س) این بخش برپا شده است.
برپایی خیمه معرفت در امامزاده زینب خاتون(س) کهک/ اسکان برای 80 نفر در آستان امامزاده شاه اسماعیل(ع)
به گزارش قم نیوز و به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام رحمت جمشیدپور با اشاره به آغاز طرح آرامش بهاری نوروز 1395 از 28 اسفندماه سال جاری اظهار کرد: بر این اساس خیمه معرفت به صورت شاخص در آستان مقدس امامزاده زینب خاتون(س) همراه با غرفه‌های متنوع برپا شده است.

وی افزود: مبلغان روحانی سازمان اوقاف در این خیمه معرفت مستقر هستند و به ارائه خدمات فرهنگی به زائران و مسافران نوروزی می‌پردازند.

مسئول اوقاف و امور خیریه کهک با بیان اینکه غرفه پرسش و پاسخ و جوابگویی به مسائل شرعی هم در چهار بقعه متبرکه این بخش برپا شده است گفت: این غرفه ها در آستان مقدس امامزادگان نورعلی(ع)، شاه اسماعیل(ع)، عباس(ع) روستای ورجان و عیسی(ع) روستای ونارچ برپا شده است.

وی ادامه داد: همچنین در راستای تکریم زائران و مسافران نوروزی، زائرسرای آستان مقدس امامزاده شاه اسماعیل(ع) پیش از فرا رسیدن نوروز تجهیز شده است، این زائرسرا ظرفیت پذیرش حداقل 80 زائر را به صورت همزمان دارد.

جمشیدپور عنوان داشت: علاوه بر این ایستگاه صلواتی در آستان مقدس امامزادگان شاه اسماعیل(ع) و زینب خاتون(س) برپا شده و طی تعطیلات نوروز امسال به ارائه خدمات به زائران مشغول خواهد بود.

انتهای پیام/ 105
https://qomnews.ir/vdcjvxet.uqeaizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما