چهارشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 37473
منبع : پایگاه خبری پلیس
آیت الله جوادی آملی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی کشور:

حفظ مرزها کار هر کسی نیست / مقصرین حوادث رانندگی برای جانشان ارزش قائل نیستند

قم نيوز : قم نیوز: آيت الله العظمي جوادي آملي در ديدار فرمانده ناجا با وي، گفت: مبارزه با قاچاق، ظهور طليعه اقتصاد مقاومتي است.
حفظ مرزها کار هر کسی نیست / مقصرین حوادث رانندگی برای جانشان ارزش قائل نیستند
به گزارش قم نیوز، آيت الله العظمي جوادي آملي ظهر امروز در ديدار با فرمانده نیروی انتظامی که در موسسه اسراء برگزار شد، با بيان اينکه مصداق دعا تحويل سال رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي از جانب مردم است، اظهار داشت: پليس بايد با کمک ساير نهادها بر روي ارتقاء فرهنگ رانندگي مردم اهتمام داشته باشد.

مرجع تقلید شیعیان به مسئله قاچاق کالا در کشور اشاره و تصريح کرد: قاچاق کمر اقتصاد را شکسته و باعث مي شود کارخانه ها يکي پس از ديگري از کار افتاده و در پس آن مفسدان اقتصادي به وجود بيايند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با تاکيد بر مبارزه با پديده قاچاق، گفت: بايد دولت به کمک نيروي انتظامي شتافته تا اين بيماري که بر اقتصاد کشور سايه افکنده، معالجه شود.

وي با بيان اينکه لازمه ايمان امنيت است، بر حمايت از نيروي انتظامي در مسئله مبارزه با قاچاق تاکيد کرد و گفت: قاچاق از عوامل به وجود آورنده فقر، اعتياد و بيکاري در کشور است؛ در صورت عدم مبارزه با اين پديده شوم، اقتصاد مقاومتي محقق نمي شود.

آيت الله العظمي جوادي آملي بر کنترل مرزها در جهت مبارزه با قاچاق کالا تاکيد کرد و گفت: نبايد کالايي به صورت قاچاق از کشور خارج و يا وارد شود.

وي با بيان اينکه حفظ مرزها کار هر کسي نيست، بر لزوم توجه بيشتر دولت در جهت تقويت نيروي انتظامي تاکيد کرد و گفت: مبارزه با
اين غده سرطاني ظهور طليعه اقتصاد مقاومتي است و تحقق اين امر در سايه همکاري تمامي سازمانهاي مسئول با يکديگر امکان پذير است..
معظم له در ادامه با اشاره به سوانح رانندگي در تعطيلات نوروزي ،گفت: درست است که جاده ها ناصاف و برخي وسايل نقليه نامطمئن هستند، اما از تاثير عامل انساني در بروز تصادفات نبايد غافل شد.

اين استاد برجسته با بيان اينکه کشته هاي رانندگي نهايت ضعف فرهنگي ما است، افزود: 200کشته در حوادث رانندگي از آغاز سفرها، يعني مقصرين اين حوادث براي جانشان حرمتي قائل نيستند.
 
500 هزار پلیس در ایام نوروز به مردم خدمت می‌کنند
اين گزارش حاکي است، سردار "حسين اشتري" در ابتداي اين ديدار با بيان اينکه رويکرد نيروي انتظامي، اجتماعي محور است، تصريح کرد:اين نيرو بر اساس مباني علمي، ديني و فرهنگي، ماموريت هاي خود را انجام مي دهد.

فرمانده ناجا افزود: 500 هزار نفر از نيروهاي پليس در حال خدمت به هموطنان در ايام نوروز هستند که با توصيه هاي پليس و همکاري مردم شاهد کاهش تلفات جاده اي هستيم.

وي با اشاره به طرح نوروزي که از 25 اسفندماه تا 15 فروردين ادامه دارد، گفت: نيروي انتظامي با تشکيل قرارگاه نوروزي در سراسر کشور به موضوعات انتظامي، ترافيکي و امنيتي اهتمام داشته و همه همکاران در آماده باش هستند.

سردار اشتري با اشاره به حجم سفرهاي نوروزي و ترافيک سنگين در جاده ها، اضافه کرد:خوشبختانه تاکنون شاهد کاهش هفت درصدي تلفات بوده ايم.

این دیدار بدون حضور خبرنگاران و به طور خصوصی برگزار شد.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcdso0s.yt0556a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما