جمعه ۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : 37489
عضو شورای شهر قم مطرح کرد

اجرای برنامه‌های زنده و توجه به ورزش همگانی اولویت شهرداری قم است

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: همه معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری قم دارای رویکرد فرهنگی در ارائه خدمات نوروزی هستند.
اجرای برنامه‌های زنده و توجه به ورزش همگانی اولویت شهرداری قم است
به گزارش قم نیوز،‌ مصطفی ملایی پیش از ظهر امروز در حاشیه اجرای طرح نوروزی شهرداری قم گفت: در زمینه خدمات فرهنگی شهرداری در ایام نوروز شاهد انسجام و هماهنگی میان همه بخش‌های این مجموعه بودیم.

وی افزود: نه تنها سازمان فرهنگی و هنری شهرداری بلکه همه معاونت‌ها و سازمان‌های این مجموعه دارای رویکرد فرهنگی در ارائه خدمات هستند که این امر جای تقدیر دارد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری به دنبال اجرای برنامه‌های زنده است، گفت: یکی از نکات مثبت عملکرد سازمان فرهنگی و هنری شهرداری پیگیری اجرای برنامه‌های زنده و پویا همچون تئاتر و ورزش همگانی بود که این امر بسیار جای تشکر دارد.

وی تاکید کرد: این سازمان صرفا به توزیع بسته‌های فرهنگی و خدمات این چنینی بسنده نکرد بلکه با اجرای برنامه‌های همگانی، مسافران را وارد عرصه برنامه‌های جمعی کرد.

ملایی برنامه‌های فرهنگی شهرداری را فراگیر توصیف کرد و گفت: آنچه در میان خدمات نوروزی شهرداری قابل توجه‌تر از سایر امور است فراگیر بودن برنامه‌های فرهنگی است به گونه‌ای که از ابتدای ورود مسافر به شهر قم تا زمان اسکان او در بوستان‌ها و یا نقاط دیگر برنامه‌های گوناگونی برای ایشان تدارک دیده شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم جنبه هنری برنامه‌های فرهنگی شهرداری را قوی توصیف کرد و گفت: همه برنامه‌های فرهنگی شهرداری در قالب‌های جذاب هنری ارائه می‌شوند و این امر مایه جذب مخاطب و علاقه‌مند کردن او به استفاده از سایر برنامه‌ها می‌شود.

وی تاکید کرد: شهر قم یک شهر فرهنگی است و همه مسافران انتظار دریافت خدمات ویژه‌ای در خصوص مسائل فرهنگی را از مسئولان شهر دارند که البته انتظار به‌جایی است.

ملایی برنامه‌های فرهنگی شهرداری را مورد تایید شورای اسلامی شهر دانست و گفت: مسئولان شهرداری پیش از نوروز، برنامه‌های فرهنگی خود را به اطلاع شورای اسلامی شهر رساندند و هماهنگی‌های لازم را انجام دادند.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcaoyne.49n0a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما