يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب : 37530
منبع : پایگاه خبری پلیس قم
فرمانده انتظامی قم خبر داد

کاهش 43 درصدی تلفات جاده‌ای در قم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان از کاهش 43 درصدی سوانح رانندگی منجر به فوت در طرح نوروزی امسال در قم خبر داد.
کاهش 43 درصدی تلفات جاده‌ای در قم
به گزارش قم نیوز، سردار"کاظم مجتبایی"در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به طرح جامع انتظامی و ترافیکی پلیس قم، اظهارداشت: با تلاش، جدیت، اقتدار و انضباط کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم در ایام نوروز خوشبختانه شاهد افزایش رضایت مندی مردم از پلیس بودیم.

وی گفت: با انجام اقدامات پیشگیری و انتظامی در مجموع، سرقت‌ها از یک درصد تا 63 درصد بخصوص در جرائم مهم مانند سرقت به عنف، مسلحانه و همچنین سرقت مغازه، اتومبیل و موتورسیکلت کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: از قبل از ایام نوروز بیش از 625 نفر از معتادانی که در ارتباط با سرقت فعالیت داشتند و نیز افراد سابقه دار را جمع آوری کردیم و این توانست به کاهش سرقت‌ها کمک کند.

وی گفت: در حوزه ترافیک نیز خوشبختانه نتایج بسیار خوبی به دست آمد که در راستای کل تصادفات ما شاهد کاهش 5 درصدی بودیم.
سردار مجتبایی بیان کرد: در نوروز امسال 8 نفر در تصادفات جان باختند که این آمار به نسبت سال گذشته که 14 نفر بود و نشان دهنده کاهش 43 درصدی تلفات جاده‌ای است.

وی گفت: تلفات جاده‌ای بیشتر در اتوبان‌ها و به دلیل سرعت و سبقت غیرمجاز و همچنین واژگونی به دلیل شرایط خاص جوی بوده است.
فرمانده انتظامی استان قم سپس با اشاره به کشفیات مواد مخدر طی این ایام، گفت: با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر در نوروز 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

17 هزار تماس تلفنی با پلیس 110
فرمانده انتظامی قم به آمار پاسخگویی پلیس 100 اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بیش از 17 هزار تماس تلفنی با پلیس 110 قم گرفته شد که همکاران به نیازهای پلیسی مردم پاسخ گفتند.

سردار مجتبایی ادامه داد: دراین مدت 100 درصد کارکنان پلیس قم در بخش‌های مختلف ترافیکی، انتظامی و عملیاتی در آماده باش بودند و نشان دهنده این است که پلیس در همه عرصه‌ها و در همه مناسبت‌ها حضور جدی و منظم دارند.

وی گفت: در نوروز همکاری بسیار خوبی که پلیس قم با سایر دستگاه‌ها داشت خوشبختانه باعث هم افزایی با دستگاه‌های امدادی و خدماتی شد و پلیس در ارزیابی توسط بازرسان نمره عالی را به دست آورد که این باعث افتخار فرماندهی انتظامی استان قم خواهد بود.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdchvmnx.23nqxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما