سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : 37652
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

نمايشگاه تخصصی بانوان استان قم با همكاری جامعه الزهرا(س) برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: مديركل روابط عمومی و بين الملل جامعه الزهرا(س) از برگزاری دومين نمايشگاه تخصصی بانوان استان قم با همكاری اين مركز علمی حوزوی خبر داد.
نمايشگاه تخصصی بانوان استان قم با همكاری جامعه الزهرا(س) برگزار می شود
به گزارش قم نیوز "نيره سادات اسماعيلي طبا"  با اعلام اين خبر، افزود: این نمایشگاه از فردا سه شنبه با هدف ارائه خدمات مشاوره ای در زمينه تربيتی، فرهنگی و دينی به بازديد كنندگان، معرفی بانوان طلبه كارآفرين آغاز به کار خواهد کرد.

وی زمان برگزاری نمايشگاه را از ۲۴ تا ۲۷ فروردين ماه عنوان كرد و اظهارداشت: اين نمايشگاه در محل دائمي نمايشگاه هاي استان قم همه روزه از ساعت ۱۶ الي ۲۲ پذيراي مهمانان و علاقه مندان است.

 مديركل روابط عمومی و بين الملل جامعه الزهرا(س) ادامه داد: در اين نمايشگاه خواهران طلبه هنرهاي دستي خود را در معرض نمايش قرار خواهند داد و همچنين عكس هايي از مراحل ساخت و توليد كارهاي هنري خود ارائه ميدهند.

وی در پايان تاكيد كرد: اساتيد واحد مشاوره و واحد پاسخ به سوالات و شبهات ديني اداره كل تبليغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) در اين نمايشگاه حضور دارند و تجربيات و دانش خود را در خدمت بازديد كنندگان قرار ميدهند و سوالات مربوط  به روانشناسي زنان و خانواده را پاسخگو خواهند بود.

انتهای خبر/135
https://qomnews.ir/vdccieq1.2bqmp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما