سه شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : 3752
مسوول تحصیلات تکمیلی غیرحضوری جامعة الزهرا خبر داد:

راه‌اندازی رشته کلام در مقطع کارشناسی ارشد

قم نيوز : قم نیوز: مسوول تحصیلات تکمیلی غیرحضوری جامعة الزهرا از راه‌اندازی رشته کلام در مقطع کارشناسی ارشد به صورت غیرحضوری خبر داد.
راه‌اندازی رشته کلام در مقطع کارشناسی ارشد
به گزارش قم نیوز، محمود سام امروز با اشاره به تحصیلات تکمیلی غیرحضوری جامعة الزهرا اظهار کرد: اکنون دانشجویان در رشته‌های تفسیر و علوم قرآن، فقه، اصول و فلسفه در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش می‌شوند.

وی ادامه داد: رشته‌های تفسیر از نیمسال دوم ۸۵، فقه و اصول از نیمسال دوم ۸۶ و فلسفه از نیمسال دوم ۸۸ راه‌اندازی شده است.

مسوول تحصیلات تکمیلی غیرحضوری جامعة الزهرا خاطرنشان کرد: دوره‌های غیرحضوری نیازمند اساتید مجرب و با سابقه هستند و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده در نظر داریم رشته کلام را در آینده جزو رشته چهارم تحصیلات تکمیلی اضافه کنیم.

وی عنوان داشت: اکنون هزار و ۵۰۶ نفر از دانش‌پژوهان مشغول تحصیل بوده که از این تعداد ۷۳ نفر در رشته فلسفه و ۵۳۳ نفر در رشته تفسیر در حال ادامه تحصیل هستند.

سام ادامه داد: کسانی‌ که مدرک سطح دو حوزه یا مرتبط با رشته‌های مربوط به تحصیلات تکمیلی غیرحضوری دارند می‌توانند در دوره آموزش غیرحضوری تحصیلات تکمیلی شرکت کنند.

وی یادآور شد: افراد پس از گذراندن دوره کارشناسی ارشد غیرحضوری و دریافت مدرک می‌توانند در آزمون دکترای دانشگاه‌ها شرکت کنند.

مسوول تحصیلات تکمیلی غیرحضوری جامعة الزهرا با اشاره به مزایای دوره غیر حضوری بیان داشت: افراد شاغل و خانه‌دار در شهرهای مختلف برای ادامه تحصیل می‌توانند از تسهیلات دوره غیرحضوری بهره‌مند شوند.

وی به برخی از رشته‌های حضوری جامعةالزهرا اشاره کرد و گفت: داوطلبان به صورت حضوری در رشته‌های تفسیر و علوم قرآن، تاریخ اسلام، فقه و اصول، علوم تربیتی، فلسفه، کلام در مقطع کارشناسی ارشد و در رشته‌های فقه و اصول در مقطع دکترا پذیرش می‌شوند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.wapct1ayrbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما