چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب : 37665
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قم خبر داد:

کاهش تصادفات رانندگی در قم نشان‌دهنده تلاش پلیس راهور است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم از کسب رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس راهور این استان خبر داد و گفت: کاهش تلفات و حوادث رانندگی نتیجه عملکرد مثبت و تلاش این مرکز است.
کاهش تصادفات رانندگی در قم نشان‌دهنده تلاش پلیس راهور است
به گزارش قم نیوز، سرهنگ کرم الله حسینی ظهر سه‌شنبه در مراسم تودیع خود و معارفه سرهنگ احمد پوربافرانی به عنوان سرپرست پلیس راهور استان قم که با حضور مسئولان استان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، افتخار حضور و خدمت به مردم شهر قم را بسیار بزرگ عنوان کرد و افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری خدمت در شهر قم از اهمیت بسیاری برخوردار است که این سخن باید سرلوحه خدمتگذاری در این شهر قرار گیرد.

وی گفت: موفقیت هر فرد در پایان دوره تصدی را می‌توان از آمارها در حوزه فعالیتش، رضایتمندی مردمی و سلسله مراتب اداری، احساس عینی و ملموسی که افراد و جامعه از عملکرد مجموعه تحت مدیریت وی خواهند داشت، دریافت.

رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم عنوان کرد: تمام شاخص‌های آمار و ارقامی در پلیس راهنمایی و رانندگی قم نشان دهنده تلاش و کوشش پلیس راهور و همچنین کاهش تصادفات، حوادث رانندگی و تلفات در سال‌های اخیر بوده است.

وی معبر، مقصد و بارانداز بودن را سه ویژگی شهر قم دانست و عنوان کرد: قم نقطه تلاقی شمال و جنوب محسوب می‌شود و حلقه ارتباطی ۱۷ استان کشور است که این امر نشان دهنده عملکرد بسیار خوب پلیس بوده است.

قم دائم المراسم است

حسینی بیان کرد: با توجه به اینکه دائم المراسم بودن یکی از ویژگی‌های شهر قم است، تأمین امنیت ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور وسائل نقلیه با حضور چشمگیر پلیس به امری روزمره تبدیل شده و حتی پلیس قم در برخی مناسبت‌ها از جمله نیمه شعبان، لیالی قدر و کنگره تکفیری‌ها به صورت فرا استانی عمل کرده است.

رئیس سابق پلیس راهور قم گفت: با توجه به احساس عینی و ملموسی که افراد و جامعه از عملکرد پلیس راهنمایی و رانندگی داشته‌اند، در همه افکار سنجی‌ها مردم رضایت کامل داشته‌اند و از نظر کارنامه یگانی رشد بسیار خوبی وجود داشته و جزو استان‌های برتر کشور بوده‌ایم.

وی ابراز کرد: در ستاد ترخیص که جزو راهنمایی و رانندگی است روزانه صدها نفر حضور می‌یابند که در گذشته مشکلات بسیاری در این بخش وجود داشته اما اکنون بعد از تکریم ارباب رجوع هیچگونه شکایتی از ستاد ترخیص وجود نداشته است.

سرهنگ حسینی عنوان کرد: بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه تعامل و تفاهم با بخش خصوصی طی سال‌های گذشته برای بهبود فعالیت‌ها در این حوزه شده است.

قم نیوز/135
https://qomnews.ir/vdcgn39w.ak9u34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما