پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : 37716
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم مطرح کرد

لزوم حمایت بیشتر از فرهنگیان با استفاده از برنامه‌های جانبی

قم نيوز : قم نیوز: ستاندار قم گفت: آموزش و پرورش از لحاظ بودجه جزو نهادهای کم‌برخوردار است و ما باید با برنامه‌های جانبی از فرهنگیان حمایت کنیم.
لزوم حمایت بیشتر از فرهنگیان با استفاده از برنامه‌های جانبی
به گزارش قم نیوز، مهدی صادقی چهارشنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم که در سالن امام جواد استانداری برگزار شد گفت: اداره‌کل آموزش و پرورش استان امسال در مسئله اسکان مسافران نوروزی عملکرد خوب و قابل تقدیری داشت.

وی افزود: بنده سرکشی‌های متعددی از واحدهای اسکان آموزش و پرورش داشتم و از نزدیک شاهد تلاش‌های کارکنان این مجموعه بودم.

استاندار قم با اشاره به لزوم تقویت زیرساخت‌های استان برای پذیرایی از مسافران ابراز کرد: امکانات استان پذیرای حجم بالای مسافران به ویژه در ایام نوروز نیستند و باید برای تقویت این امر تلاش کنیم تا ظرفیت گردشگری و مسافرپذیری استان بهبود یابد.

وی ادامه داد: هرچند اولویت اسکان در مدارس به فرهنگیان اختصاص دارد اما اداره آموزش و پرورش استان غیر فرهنگیان را نیز به واحدهای خود راه داد که این کار جای تقدیر دارد.

صادقی تاکید کرد: نیروهای اداره آموزش و پرورش استان در ایام تعطیل نوروز با انگیزه و همت کامل در خدمت مسافران نوروزی بودند.

وی با بیان اینکه اداره آموزش و پرورش تنها متولی امر تعلیم و تربیت نیست اظهار کرد: همه ارگان‌ها باید خود را شریک و همکار آموزش و پرورش بدانند و به آن کمک کنند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: زیرساخت اصلی پیشرفت جامعه به دست آموزش و پرورش است و این امر بیانگر میزان سنگین بودن وظیفه این نهاد است.

وی با اشاره به هفته معلم تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه هفته معلم هستیم باید جلسه‌ای را ویژه بررسی برنامه‌های این هفته برگزار کنیم.

صادقی گفت: آموزش و پرورش از لحاظ بودجه جزو نهادهای کم‌برخوردار است و ما باید با برنامه‌های جانبی از فرهنگیان حمایت کنیم.

انتهای خبر/135
https://qomnews.ir/vdcd950s.yt05f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما