يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 37810
منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم
استاندار قم:

ارتقای سطح آگاهی عمومی مهمترین ابزار مقابله با مواد مخدر است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با بیان اهمیت فرهنگ سازی در حوزه مواد مخدر گفت: ارتقای سطح آگاهی عمومی، مهمترین ابزار برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر است.
ارتقای سطح آگاهی عمومی مهمترین ابزار مقابله با مواد مخدر است
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم در سال 95 طی سخنانی با اشاره به شعار امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار کرد: باید با همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها در حوزه مواد مخدر به سوی جامعه‌ای عاری از معضلات اجتماعی پیش رویم.

استاندار قم با تأکید بر اجرای اولویت‌های مشخص شده از سوی وزارت کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: لازم است تا با به‌کارگیری تجربیات گذشته به راهکاری مشترک برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از سوء مصرف مواد مخدر برسیم.

صادقی ارتقاء سطح آگاهی عمومی را مهمترین ابزار پیشگیری و مقابله با مواد مخدر دانست و اضافه کرد: اتخاذ باور و دیدگاهی واحد در مقابله با بلای خانمان سوز اعتیاد از سوی دستگاه‌ها و نهادهای مسئول ضروری است.

وی با بیان اهمیت استفاده از تمام توان و امکانات موجود در استان تصریح کرد: در تدوین برنامه‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سال جاری باید نظرات مسئولان امر مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciuvap.t1ayz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما