پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : 37728
منبع : خبرگزاری ايرنا

استاندار قم: سطح خدمت رسانی به زائران در قم باید ارتقا یابد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با تقدیر از عملكرد دستگاه های اجرایی درایام نوروز گفت: عملكرد دستگاههای اجرایی در ابعاد گوناگون در پذیرایی از زائران كریمه اهل بیت(س) نسبتا خوب بود، اما در سالهای آینده باید هرچه بیشتر به دنبال افزایش ظرفیت ها و توانمندی ها و ارتقاء سطح خدمت رسانی باشیم.
استاندار قم: سطح خدمت رسانی به زائران در قم باید ارتقا یابد
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی عصر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم افزود: دراین راستا آموزش و پرورش بر اساس تجربه های سالهای گذشته در رابطه با اسكان زائران و مسافران نوروزی به خوبی وارد عمل شد و عملكرد نسبتا مناسب و موفقی هم داشت.

از 27 اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردین ماه امسال، 440 هزار نفر روز در مدارس این استان اسكان داده شدند.

چهار هزاركلاس درس درقالب 400 واحد آموزشی برای اسكان مسافران در نظر گرفته شده بود، همچنین 400 نمازخانه و 70 سالن ورزشی برای اسكان اضطراری مسافران درصورت تكمیل ظرفیت مراكز اقامتی و مدارس با امكانات اولیه تجهیز شده بود.

وی درادامه با اشاره به درپیش بودن هفته معلم گفت: باید برای بزرگداشت هرچه بهتر و باشكوهتر هفته معلم در استان، برنامه ریزی مناسبی با مشاركت همه دستگاههای اجرایی صورت بپذیرد.

صادقی با بیان اینكه همه ما برای رشد و ارتقاء نظام تعلیم و تربیت در كشورمان وظایفی برعهده داریم، خاطرنشان كرد: آموزش و پرورش از مهمترین زیرساخت های تعالی و پیشرفت جامعه است، از این رو باید پاسداشت مقام معلم با جدیت پیگیری شود تا شاید بخشی از تلاش های آنها را جبران كنیم.

نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم در سال 95 با حضور احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و روسای دستگاههای اجرایی مرتبط در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcg7u9w.ak9ux4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما