چهارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : 3778
دبیر جامعه اسلامی ورزشکاران استان قم:

بی‌اخلاقی در ورزش وجهه اسلام را تخریب می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر جامعه اسلامی ورزشکاران استان قم گفت: متاسفانه در جامعه ورزش، ما شاهد منکرهایی هستیم که هم به منش پهلوانی ضربه می‌زند و هم وجهه اسلامی ورزش را تخریب می‌کند.
بی‌اخلاقی در ورزش وجهه اسلام را تخریب می‌کند
به گزارش قم نیوز، عباس شیرمحمدی با بیان اینکه همایش اخلاق اسلامی در ورزش برای آسیب‌شناسی بی‌اخلاقی‌هایی که در سال‌های اخیر در جامعه‌ورزش کشور شاهد آن بوده‌ایم برگزار می‌شود، اظهار داشت: شهر قم همیشه و در همه مناسبت‌ها پیشگام بوده است بنابراین در بحث اخلاق اسلامی در ورزش نیز باید پیشقدم باشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه بی‌اخلاقی‌هایی که در ورزش شاهد هستیم ابعاد قهرمانی ورزش را نیز کمرنگ کرده است، بیان داشت: ورزش ایران در گذشته به تربیت و تقویت منش پهلوانی در ورزشکاران شهره بوده است که متاسفانه در سال‌های اخیر ما شاهد کمرنگ شدن اخلاق اسلامی و منش پهلوانی در بین ورزشکاران هستیم.

دبیر جامعه اسلامی ورزشکاران استان قم با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات است، خاطرنشان کرد: متاسفانه در جامعه ورزش، ما شاهد منکرهای زیادی هستیم که هم به منش پهلوانی ضربه می‌زند و هم وجهه اسلامی ورزش را تخریب می‌کند.

وی با بیان اینکه همایش اخلاق اسلامی در ورزش با همکاری جامعه اسلامی ورزشکاران استان قم و جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قم برگزار می‌شود، یادآور شد: جامعه اسلامی ورزشکاران یکی از تشکل‌های ۱۴ گانه کشوری جبهه پیروان خط امام و رهبری است که فعالیت خود را از سال ۸۷ در استان قم و با عضویت جامعه ورزش و پیشکسوتان ورزش استان قم آغاز کرده است.

شیرمحمدی با بیان اینکه این تشکل همیشه و در تمام صحنه‌ها حضور فعال و مستمر داشته است، اظهار داشت: در بحث ترویج اخلاق اسلامی در ورزش نیز این تشکل وظیفه خود دانست که حضوری فعال و مستمر داشته باشد و بنابر این در این راستا نخستین همایش با نام اخلاق اسلامی در ورزش را در استان قم برگزار خواهد کرد.

خاطرنشان می‌شود همایش اخلاق اسلامی در ورزش با رویکرد ملی پنجشنبه ۲۹ دی ماه از ساعت ۱۸ در سالن همایش‌های مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.u9wrak9u7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما