چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : 37913
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم مطرح کرد

خروج ۲۲۰ دستگاه تاکسی فرسوده از ناوگان حمل و نقل عمومی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: ۱۸۵ تاکسی فرسوده داخل شهری و ۳۵ سواری شخصی خارج شهری در سال گذشته از رده خارج شده است.
خروج ۲۲۰ دستگاه تاکسی فرسوده از ناوگان حمل و نقل عمومی
به گزارش قم نیوز، مرتضی عزتی با بیان اینکه سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم فعالیت خود را با 430 دستگاه تاکسی از سال 75 آغاز کرده است، اظهار کرد: هم اکنون نزدیک به پنج هزار و 700 تاکسی گردشی، خطی و بی‌سیم، 5 هزار وانت‌بار و سه هزار و 500 خودرو مدرسه و چهار هزار کمک راننده در این سازمان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 18 هزار راننده به صورت مستقیم با سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم در ارتباط هستند، اضافه کرد: با استفاده از این تعداد تاکسی‌ روزانه نزدیک به 210 هزار نفر در شهر قم جابه‌جا می‌شوند که 10 هزار نفر از آن‌ها از 960 دستگاه تاکسی بی‌سیم در قالب پنج شبکه مختلف استفاده می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: این سازمان به صورت کامل خدماتی بوده و درآمد و هزینه‌های آن برابر است و برای تحقق اهداف مختلف، 15 شرکت حمل و نقل و 6 شرکت حمل بار و یدک‌کش در امور مختلف با این سازمان مشارکت دارند.

وی هوشمندسازی واحد صدور پروانه و تبدیل دفترچه‌های تاکسیران‌ها به کارت هوشمند را از دستاوردهای سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم در سال گذشته برشمرد و تصریح کرد: 185 تاکسی فرسوده درون شهری و 35 سواری شخصی برون شهری در سال گذشته از رده خارج و 220 دستگاه فرسوده جایگزین شده است.

عزتی با بیان اینکه نزدیک به 240 دستگاه سواری شخصی به صورت ساماندهی شده برای جابه جایی مسافران از قم به بخش‌های اطراف فعالیت دارند، عنوان کرد: سال گذشته 46 خودرو از این دستگاه‌ها به تاکسی تبدیل شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc1oq1.2bqms8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما