چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 38658
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

آماده‌باش ناوگان تاكسيراني قم همزمان با ايام نيمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: مرتضي عزتي مدير عامل سازمان تاكسيراني شهرداري قم از آماده باش ۲ هزار دستگاه تاكسي و در هر شيفت ۷۰۰ تاكسي در نيمه شعبان خبر داد.
آماده‌باش ناوگان تاكسيراني قم همزمان با ايام نيمه شعبان
به گزارش قم نیوز، مرتضي عزتي با اشاره به اقدامات سازمان تاكسيراني به مناسبت نيمه شعبان اظهار كرد: سازمان از يك ماه گذشته جلسات مستمر با شركت‌هاي تحت پوشش و كارشناسان برگزار كرده و براي امسال ستاد اجرايي سازمان براي خدمات‌رساني به زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران در ابتداي بلوار پيامبراعظم(ص) مقابل درب دو مسجد مقدس جمكران مستقر شده است.

وي خاطرنشان كرد: اين ستاد داراي نمازخانه، انبار و محل دفتر خدمات است و حدود ۲ هزار تاكسي براي خدمات‌رساني از ظهر شنبه هفته آتي تا يكشنبه ظهر به صورت شبانه روزي در سه شيفت سرويس‌دهي مطلوب به زائران و مجاوران را بر عهده دارند.

مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم با بيان اينكه نرخ‌ها به صورت برچسب روي تاكسي‌ها مشخص مي‌شود، گفت: تاكسي‌هايي كه تمايل به ارائه خدمات به صورت رايگان در اين ايام هستند، ساماندهي شدند، همچنين تنها مسيري كه براي سرويس‌دهي تاكسي‌ها در نظر گرفته شده، بلوار پيامبر اعظم(ص) است.

وي يادآور شد: اين مسير از درب دو مسجد مقدس جمكران شروع و به خيابان ارم تقاطع چهارمردان ختم مي شود و در داخل شهر نيز اكيپ‌هايي پيش بيني شده است همچنين براي مسير برگشت به جمكران در خيابان ارم تقاطع چهارمردان تاكسي‌هايي در نظر گرفته شده است و همكاران اين سازمان در آنجا مستقر هستند.

عزتي عنوان كرد: ۱۰۰ پلاكارد كه محل ايستگاه تاكسي و استقرار ستاد را نشان مي‌دهد در اطراف رينگ مسجد مقدس جمكران و طول مسير نصب مي‌شود همچنين نرخ كرايه روي برخي از بنرهاي بزرگ نوشته شده است.

وي با بيان اينكه بايد شهروندان، مجاوران و زائران توجه داشته باشند كه مطابق مصوبه افزايش ۲۰ درصدي كرايه در شب از ساعت ۲۲ به بعد مشكلي ندارد، گفت: افراد در صورت پيشنهاد يا انتقاد مي‌توانند با شماره ۳۶۶۲۸۸۰۰ و پيامك ۳۰۰۰۵۱۳۳ اطلاع دهند.

مدير عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم يادآور شد: ۵۰ نفر در ۲۴ ساعت آماده‌باش هستند و ۱۵ گشت سيار با خودرو و موتورسيكلت براي كنترل و نظارت پيش‌بيني شده است.

وي با يادآور شدن آماده باش ۲ هزار تاكسي كه در هر شيفت ۷۰۰ دستگاه تاكسي خدمات‌رساني مي‌كنند، عنوان كرد: پذيرايي از زائران و رانندگان در نظر گرفته شده است و پرسنل اين سازمان با كاور مخصوص آماده پذيرايي هستند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjomet.uqeoizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما