پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : 24115

خدمت‌رسانی ویژه تاکسیرانی قم در ایام نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از آماده‌باش 15 شرکت حمل و نقل زیرپوشش در ایام نیمه شعبان خبر داد و گفت: 400 دستگاه خودروی ون و سواری طبق برنامه زمان‌بندی شده تا نیمه شعبان نسبت به سرویس‌دهی اقدام می‌کنند.
خدمت‌رسانی ویژه تاکسیرانی قم در ایام نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز به نقل از شهرداری قم، مرتضی عزتی با اشاره به اینکه در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و ۱۵ خرداد ورود زائران به شهر قم بسیار زیاد است گفت: شرکت‌های حمل و نقل تاکسیرانی در این ایام در آماده باش کامل به سر برده و نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌کنند.

وی بیان کرد: در این ایام برای ۱۰۰ دستگاه خودروی ون مستقر در پایانه پل آهنچی برای جابه‌جایی زائران به پارک‌سوار شمالی و بالعکس کارتکس صادر شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه برای رفاه حال زائران واحد گشت و بازرسی سازمان مقابل درب شماره ۲ جمکران مستقر شده است، افزود: در این ایام کنترل و نظارت بر سرویس‌دهی خودروهای تاکسی و نیز نظارت کامل بر نرخ کرایه تاکسی‌ها برابر نرخ ابلاغی از سوی شورای اسلامی شهر قم به طور کامل صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: به مناسبت این ایام تعداد ۳ هزار عدد پوستر و تراکت‌های مربوط به ارتحال امام و ۱۵ خرداد برای نصب بر روی خودروهای تاکسی زیرپوشش توزیع شد.

عزتی با اشاره به نزدیکی نیمه شعبان گفت: در این ایام سازمان تاکسیرانی همانند سال‌های گذشته نسبت به ارائه خدمات و جابه‌جایی زائران و مسافران از شهر قم به مسجد مقدس جمکران و بالعکس اقدام می‌کند و ناوگان تاکسیرانی قم در آماده‌باشد کامل به سر می‌برد.

وی با اشاره به اینکه مسیر این ایام برای تاکسی‌های زیرپوشش فقط بلوار پیامبر اعظم(ص) است بیان کرد: مسیر جایگزینی در این خصوص وجود ندارد و از زائران درخواست می‌شود برای تردد با تاکسی به مسجد مقدس جمکران از این مسیر استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم افزود: پایانه میدان آستانه و میدان شهدای ۷۲ تن به مسجد مقدس جمکران در این ایام مخصوص تاکسی‌ها بوده و شهروندان می‌توانند برای تردد به جمکران به این دو پایانه مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه رعایت نرخ مصوب ابلاغی به تاکسی‌های زیرپوشش الزامی است تصریح کرد: عوامل گشت و بازرسی سازمان با رانندگان متخلف برابر مقررات برخورد خواهند کرد.

عزتی با اشاره به آماده‌باش ۱۵ شرکت حمل و نقل تحت پوشش در ایام نیمه شعبان گفت: تعداد ۴۰۰ دستگاه خودروی ون و سواری متعلق به شرکت‌های وابسته طبق برنامه زمان بندی شده تا پایان روز جمعه ۱۵ شعبان نسبت به سرویس دهی اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccpsqi.2bq0s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما