سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : 38074
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

شهردار قم با آيت‌الله يزدي ديدار كرد

قم نيوز : قم نیوز: دكتر سقائيان‌نژاد شهردار قم پيش از ظهر امروز با آيت‌الله محمد يزدي رئيس مجلس خبرگان رهبري ديدار كرد.
شهردار قم با آيت‌الله يزدي ديدار كرد
به گزارش قم نیوز، دكترسقائيان‌نژاد شهردار قم پيش از ظهر امروز به همراه جمعي از مديران شهري با حضور در دفتر جامعه مدرسين حوزه علميه قم با آيت‌الله محمد يزدي رئيس مجلس خبرگان رهبري ديدار و به منظور رفع مشكلات شهرداري به گفت‌وگو پرداخت.

در ابتداي اين ديدار شهردار قم طي سخناني از رفع بخش قابل توجهي از بدهي‌هاي شهرداري قم به بانك‌ها ياد كرد و با اشاره به اينكه شهرداري برنامه مشخصي را براي رفع بدهي‌هاي باقيمانده درنظر گرفته است، گفت: شهرداري قم با شرايط كنوني نمي‌تواند سودهاي بانكي را پرداخت كند كه اميدواريم با نگاه ويژه مسئولان از افزايش اين سودهاي بانكي جلوگيري شود.

سقائيان‌نژاد با اشاره به  تهيه نامه توسط آيت الله مكارم شيرازي براي رفع مشكل سودهاي بانكي شهرداري قم به رئيس جمهور تصريح كرد: شهرداري نزديك به ۴۳۳ ميليارد تومان از ارگان‌هاي دولتي طلب دارد.

آيت‌الله محمد يزدي رئيس مجلس خبرگان رهبري نيز با تاكيد بر اينكه خدمات جاري شهرداري به شيوه مطلوبي توسعه داشته است، عنوان كرد: ترويج گردشگري، افزايش سرانه فضاي سبز و رسالت‌هاي مختلف شهري بر عهده شهرداري بوده اما اكنون سودبدهي‌هاي بانكي به مصيبتي براي اين مجموعه تبديل شده است.

وي خاطرنشان كرد: متاسفانه سودهاي بانكي با روند خاصي در حال افزايش است و سود بانكي در هيچ جاي دنيا با ايران برابري نمي‌كند اما بانك‌ها بازهم تبليغات خود را بيشتر مي‌كنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbagbf.rhbwzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما