سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 38076
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم خبر داد

مذاکره شهرداری قم با شرکت‌های چینی برای تحقق شهر هوشمند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از مذاکره این مرکز با شرکت چینی برای تحقق شهر هوشمند خبر داد.
مذاکره شهرداری قم با شرکت‌های چینی برای تحقق شهر هوشمند
به گزارش قم نیوز، علی ملک‌لی با اشاره به جلسه با مدیران شرکت فناوری هوآوِی اظهار کرد: ‌در راستای پیاده سازی شهر هوشمند در قم برنامه‌هایی را از سال گذشته آغاز کرده و در راستای تاکیدات شهردار قم استراتژی‌هایی را در ارتباط با تحقق شهر هوشمند مشخص کردیم.

وی اظهار کرد: یکی از شرکت‌های بزرگ فعال در این زمینه که در شهرهایی مثل مکه و آمستردام در عرصه هوشمند سازی فعالیت گسترده داشته شرکت فناوری هوآوِی است و از شرکت‌های بزرگ در عرصه فناوری ارتباطات به شمار می‌رود.

مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم اظهار کرد: روز گذشته با مسئولان این شرکت جلسه‌ای برگزار شد و تجربیات خود در شهرهای مکه، شانگهای چین و... را تبیین کردند.

وی با بیان اینکه در این جلسه مباحث به صورت کارشناسی دنبال شد خاطرنشان کرد: شهر هوشمند ابعاد مختلفی دارد و قرار شد که در جلسات کارشناسی و فنی‌تر به صورت تخصصی به مولفه‌های شهر هوشمند از جمله اقتصاد، امنیت، محیط زیست، انرژی و... پرداخته شود.

ملک‌لی با اشاره به اینکه تجارب و توانمندی‌های این شرکت را با دیگر شرکت‌های فعال در عرصه شهر هوشمند مقایسه خواهیم کرد، افزود: به زودی از مسئولان شرکت IBM نیز دعوت خواهیم کرد که راهکارها و نظرت خود را در خصوص شهر هوشمند ارائه دهند تا در نهایت بتوانیم به جمع‌بندی برسیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcd9z0s.yt0j56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما