پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 53328
مشاور شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری مطرح کرد:

آمادگی شهرداری قم برای مشارکت با شرکت‌های چینی در پروژه‌های سرمایه‌گذاری

قم نيوز : قم نیوز: مشاور شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری از آمادگی شهرداری قم برای مشارکت با شرکت‌های چینی در پروژه‌های سرمایه‌گذاری خبر داد.
آمادگی شهرداری قم برای مشارکت با شرکت‌های چینی در پروژه‌های سرمایه‌گذاری
آمادگی شهرداری قم برای مشارکت با شرکت‌های چینی در پروژه‌های سرمایه‌گذاری
به گزارش قم نیوز محسن نصیری در نشست مشترک با مسوولان شرکت نورینکو چین، با اشاره به ویژگی‌های شهر قم اظهار کرد: شهر قم در مرکز ایران قرار گرفته و جزء هشت کلان‌شهر کشور است و به همین خاطر به دلیل ظرفیت‌های مذهبی جزء زائرپذیرترین شهرهای کشور است.

وی با بیان اینکه درطول دو سال گذشته حجم زیادی از پروژه‌های عمرانی در قم آغاز شده است گفت: بودجه شهرداری طی دو سال گذشته دو برابر شده است و همه این‌ موارد به دلیل ضرورت برنامه‌ریزی برای توسعه و پیشرفت شهر برای ارائه خدمات بیشتر به بیش از 20 میلیون زائر در سال است.

مشاور شهردار قم با اشاره به جایگاه شهر قم در نظام اسلامی و نظر ویژه مسوولان ارشد کشور به این شهر خاطرنشان کرد: پروژه مترو یکی از موارد مطرح برای سرمایه‌گذاری در شهر قم است که به همین منظور به دنبال توسعه خطوط حمل و نقل ریلی در شهر قم هستیم.

وی با بیان اینکه با توجه به رفع تحریم‌ها کشورهای زیادی برای همکاری و سرمایه‌گذاری وارد ایران شده‌اند گفت: با توجه به سابقه دیرینه فعالیت چینی‌ها در ایران ما تصمیم داریم که با همین شرکت‌ها وارد مذاکره برای فعالیت سرمایه‌گذاری شویم.

نصیری گفت: با توجه به ویژگی‌هایی که شهر قم دارد در زمینه نرخ فاینانس و بازپرداخت انتظار همکاری ویژه و همراهی بیشتر نسبت به دیگر قراردادها هستیم.

وی گفت: با توجه به برنامه‌های کوتاه و بلندمدتی که برای آینده شهر قم پیش‌بینی شده حجم زیادی از پروژه‌های عمرانی را در دست اجرا خواهیم داشت.

مشاور شهردار قم با بیان اینکه زیرساخت‌های برای توسعه اماکن تجاری، تفریحی و گردشگری در حال افزایش است خاطرنشان کرد: امروز تعداد زیادی از سرمایه گذاران پروژه‌های اقتصادی را در قم آغاز کرده‌اند.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaaenm.49neu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما