پنجشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : 3809
آیت‌الله سبحانی:

نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه مایه سرافرازی ایران اسلامی است

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید قم برگزاری نمایشگاه‌ تخصصی کتاب حوزه را از جمله افتخارات ارزشمند برای نظام اسلامی ایران دانست.
نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه مایه سرافرازی ایران اسلامی است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله جعفر سبحانی سه شنبه شب در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه اظهار داشت: نمایشگاه کتاب حوزه با تنوع موضوعات مختلف مایه سرافرازی ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه به حمدالله چاپ و نشر در ایران گام به گام پیشرفت بسیار مطلوبی دارند، خاطرنشان کرد: در هر موضوع که مورد نیاز باشد کتاب تالیف و منتشر شده است و افراد مختلف می‌توانند آنچه مورد نظر و نیازشان است را انتخاب و تهیه کنند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به ضرورت‌های برگزاری نمایشگاه‌های کتاب تاکید کرد: با توجه به اینکه این نمایشگاه از تنوع موضوعی برخوردار است لذا هر کس گمشده‌ای داشته باشد، به سهولت می‌تواند گمشده خود را در این فضای فرهنگی و حوزوی پیدا کند.

وی در ادامه همکاری حوزه‌های علمیه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه‌های کتاب از جمله نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه موثر دانست.

آیت‌الله سبحانی همچنین با اشاره به حضور ناشران خارجی در دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه ابراز داشت: اگر چه ناشران خارجی اغلب در نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کنند اما ناشران خارجی که در این نمایشگاه حاضر شده‌اند، آثار خوبی را در معرض دید علاقمندان و حوزویان قرار داده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.gbfurhbw9iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما