پنجشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : 3808

آیت‌الله سبحانی از نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه بازدید کرد

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید قم با حضور در محل برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه، از این نمایشگاه بازدید کرد.
آیت‌الله سبحانی از نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه بازدید کرد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله جعفر سبحانی سه شنبه شب با حضور در مجتمع فرهنگی امام خمینی از نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تهیه برخی کتب، با ناشران به گفت‌وگو پرداخت و آخرین وضعیت چاپ و نشر کتاب‌های دینی و حوزوی را مورد بررسی قرار داد.

آیت‌الله سبحانی همچنین مدت زمانی را نیز به بازدید از غرفه ناشران خارجی شرکت کننده در دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه که از کشورهای عراق و لبنان در این نمایشگاه حضور یافته‌اند، اختصاص داد.

وی در پایان این بازدید ضمن مطلوب ارزیابی کردن برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی کتاب حوزه، برپایی چنین نمایشگاه‌هایی را نشانه عظمت و سربلندی نظام دانست.

شایان ذکر است دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه که از روز ۲۲ دی ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مدیر حوزه‌های علمیه کار خود را آغاز کرده است، امشب خاتمه می‌یابد.

طی روزهای آینده نیز نمایشگاه تخصصی کتاب استانی در محل مجتمع فرهنگی امام خمینی قم برپا خواهد شد و برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و همچنین نمایشگاه یاد یار مهربان نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی است که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تا پایان سال برگزار می‌شود.

در طول زمان برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه، شخصیت‌های زیادی از جمله حضرات آیات مقتدایی، خاتمی، سعیدی و حجج الاسلام سیدمحمود مرعشی نجفی، غروی، صادقی اردستانی، شیخ جواد گلپایگانی، معراجی، عماد، اسکندری و همچنین حجت‌الاسلام عرب‌انصاری معاون سیاسی و امنیتی استاندار از این نمایشگاه بازدید کردند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.wnek49naa5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما