?>?> اعزام ملی‌پوش قم به مسابقات زیر 19 سال آسیا | قم نیوز
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 38182
منبع : خبرگزاری فارس

اعزام ملی‌پوش قم به مسابقات زیر 19 سال آسیا

قم نيوز : قم نیوز: بازیکن ملی‌پوش تیم‌های امید و بزرگسالان صبای قم همراه تیم ملی کشورمان به رقابت‌های زیر 19 سال قهرمانی آسیا اعزام می‌شود.
اعزام ملی‌پوش قم به مسابقات زیر 19 سال آسیا
به گزارش قم نیوز، با قرعه‌کشی انجام شده در کنفدراسیون فوتبال آسیا کشور بحرین به عنوان میزبان مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی رده سنی زیر 19 سال آسیا انتخاب شده است و این کشور از مهر ماه میزبان تیم‌های شرکت‌کننده در این مرحله خواهد بود.

این در حالی است که مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 19 سال آسیا انتخابی قاره کهن برای معرفی تیم‌های آسیایی به منظور حضور در رقابت‌های فوتبال قهرمانی زیر 19 ساله‌های جهان در سال 2017 محسوب می‌شود و بر همین اساس از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

از سوی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا نیز میزبان رقابت‌های جام جهانی زیر 19 ساله‌های فوتبال مشخص شده و بار دیگر یک کشور آسیایی این بار در شرق قاره کهن، یعنی کره جنوبی به عنوان یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا میزبانی جام جهانی را بر عهده خواهد داشت.

با حضور درخشان و پرقدرتی که تیم ملی فوتبال رده سنی زیر 19 سال کشورمان در مرحله انتخابی رقابت‌های قهرمانی جوانان قاره کهن داشت، اکنون این تیم نیز یکی از 16 تیم حاضر در مرحله نهایی محسوب می‌شود و با برگزاری اردو‌ها و بازی‌های تدارکاتی مهیای رویارویی با حریفان خود می‌شود.

تیم ملی کشورمان در حالی برای بازی‌های مرحله نهایی جوانان قاره آسیا خود را آماده می‌کند که از رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان آسیا چهار تیم سهمیه حضور در جام جهانی فوتبال جوانان در سال 2017 را به دست خواهند آورد و ایران به دنبال این است که بعد از سال‌ها به جام جهانی برود.

در بین بازیکنانی که امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان برای اعزام به این رقابت‌ها در نظر دارد، ملی‌پوش تیم‌های فوتبال بزرگسالان و امید صبای قم یعنی نیما داغستانی نیز قرار دارد و این بازیکن از مهره‌های کلیدی و تاثیرگذار تیم ملی به شمار می‌رود.

داغستانی در آغاز لیگ پانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور با نظر علی دایی به صبای قم ملحق شده است و سابقه بازی در تیم ملی فوتبال رده سنی نوجوانان کشورمان را نیز دارد، ضمن اینکه در فصل قبل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عضو تیم امید صبای قم نیز بود.

ملی‌پوش صبای قم در ترکیب ثابت تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا که مهرماه سال 94 به میزبانی مشهد مقدس به انجام رسید از بازیکنان موثر تیم ملی در پیروزی ایران در هر سه مسابقه متوالی خود بود تا ایران به مرحله نهایی راه یابد.

در حالی که کشور بحرین از دیدارهای مرحله نهایی فوتبال قهرمانی زیر 19 سال آسیا در مهر ماه امسال میزبانی می‌کند، تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم‌های ملی قطر، ژاپن و یمن هم‌گروه شده است و نخستین بازی خود را مقابل تیم ملی قطر برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb58bf.rhbwwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما