دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 38560
منبع : خبرگزاری مهر

۹۴ مدرسه در قم توسط خیرین احداث شده است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نوسازی مدارس استان قم از احداث ۹۴ مدرسه در این استان توسط خیرین از ابتدای تأسیس تاکنون خبر داد.
۹۴ مدرسه در قم توسط خیرین احداث شده است
به گزارش قم نیوز، محسن پورگلیان اظهار داشت: اداره کل نوسازی مدارس استان قم از زمان تأسیس تاکنون نسبت به احداث، تخریب و بازسازی ۳۶۰ مدرسه با چهار هزار کلاس درس اقدام کرده است.

وی گفت: در سال گذشته با وجود مشکلات مالی و اعتباری فراوان، در مجموع بخش‌های مختلف شامل پروژه‌های احداثی، پروژه‌های تخریب و بازسازی و مقاوم سازی، پروژه‌های استانداردسازی سرمایشی و گرمایشی، تعداد ۷۳ پروژه با ۶۹۷ کلاس درس و ۹۶ هزار و ۷۷۴ متر مربع زیربنا ۴۹۸ هزار و ۷۹۹ میلیون ریال اعتبار در بخش‌های مختلف به بهره برداری رسید که طی سال‌های اخیر یک رکورد محسوب می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم با اشاره به نتیجه رسیدن اکثر پروژه‌های مربوط به سفر مقام معظم رهبری به قم، افزود: از ۴۷ پروژه آموزشی و پرورشی اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان قم تعداد ۴۲ پروژه به بهره برداری رسیده و پنج پروژه در مراحل نهایی پیشرفت فیزیکی قرار دارد.

وی در خصوص فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز افزود: این مجمع از بدو تأسیس تا پایان سال ۹۴، توانست با کمک ۳۰۰ خیر مدرسه ساز به توفیقات ارزشمندی دست یابد.

پورگلیان در خصوص اقدامات انجام گرفته توسط خیرین از بدو تأسیس تاکنون افزود: ۹۴ مدرسه با ۹۰۷ کلاس درس، ۳۹ نمازخانه با مساحت ۶ هزار و ۳۴۵ متر مربع، ۱۴ سالن ورزشی، کارگاه و غیره با مساحت ۹ هزار و ۶۲۲ متر مربع و ۹۷ قطعه زمین با مساحت ۳۰۷ هزار و ۸۷۰ متر مربع توسط مجمع خیرین به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbgsbf.rhbw0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما