شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : 3871
مسوول دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد:

تربیت 191 مربی نونهالان قرآن در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسوول دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به برگزاری 10 دوره تربیت مربی نونهالان قرآن کریم در این استان از تربیت 191 مربی در این بخش خبر داد.
تربیت 191 مربی نونهالان قرآن در قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیدجواد عظیمی اظهار داشت: دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با همکاری موسسه بوستان قرآن و عترت ۱۰ دوره تربیت مربی قرآن کریم را به اتمام رسانده است.

وی اضافه کرد: در این دوره‌های آموزشی ۱۹۱ نفر از شرکت‌کنندگان موفق به قبولی آزمون پایان دوره و دریافت گواهینامه شدند که از این تعداد ۲۵ نفر مرد و مابقی آنها زن بودند.

مسوول دارالقرآن الکریم قم تاکید کرد: ارزش آموزشی این دوره‌ها ۱۵ هزار و ۲۸۰ نفر ساعت برآورد شده است.

وی همچنین از برگزاری دوره تربیت ممتحن قرآن کریم در قم خبر داد و افزود: دارالقرآن‌الکریم قم با همکاری موسسه قرآنی مائده النور آزمون ورودی دو دوره تخصصی تربیت ممتحن قرآن کریم را با حضور ۴۰ نفر از علاقمندان برگزار کرد.

حجت‌الاسلام عظیمی تصریح کرد: این دارالقرآن مدارک قبول شده‌های ورودی تربیت ممتحن را برای اخذ مجوز و شروع دوره به سازمان دارالقرآن الکریم ارسال کرده و این دوره آموزشی در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود.

مسوول دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود از اعطای گواهینامه قرائت قرآن کریم به شرکت کنندگان در این دوره خبر داد و اظهار داشت: دارالقرآن الکریم قم در نیمه دوم امسال تعداد هزار و ۶۶۸ فقره گواهینامه قرائت سطح یک قرآن کریم برای قبول شدگان قرآن آموز مدارس قرآنی صادر کرده است.

وی اضافه کرد: ارزش آموزش این گواهینامه‌ها ۷۶ هزار و ۷۲۸ ساعت آموزش محاسبه شده است.

مسوول دارالقرآن الکریم قم با اشاره به فعالیت ۱۵۳ مدرسه قرآنی در قم اظهار داشت: این مدارس خدمات خوبی ارائه می‌ کنند و روند اعطای مدرک به قرآن آموزان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.0nek49na65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما