شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : 3879
استاندار قم خبر داد:

کاهش 7 درصدی میانگین مصرف برق بااجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از کاهش 7 درصدی مصرف برق در استان قم پس از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.
کاهش 7 درصدی میانگین مصرف برق بااجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در قم
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسین موسی پور روز شنبه در جلسه هدفمندسازی یارانه‌ها با اشاره به لزوم تبلیغات و اطلاع‌رسانی در خصوص طرح هدفمندی یارانه‌ها و فرهنگ صرفه جویی گفت: باید از ظرفیت رسانه‌های استان در راستای نهادینه شدن فرهنگ صرفه جویی استفاده شود.

وی اظهار داشت: پس از اجرای طرح هدفمندی، میانگین مصرف برق استان هفت درصد کاهش یافته که این کاهش در بخش ادارات بیشترین رقم بوده و شاهد کاهش ۱۹ درصدی مصرف برق در ادارات استان بوده‌ایم.

افزایش نظارت ها و کنترل بازار
استاندار قم در ادامه بر نظارت هر چه بیشتر بازار و کنترل قیمت‌ها تأکید کرد و ابراز داشت: نباید از کم و کیف نظارت‌ها و بازرسی‌ها کاسته شود و با توجه به در پیش بودن ایام پایانی سال باید ساز و کار مدیریت موثر بر بازار وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر کنترل و بازرسی از نانوایی‌ها و افزایش کیفیت نان افزود: در مناطقی از شهر که نانوایی به تعداد کافی وجود ندارد و مردم باید در صفوف طولانی برای تهیه نان بایستند باید مجوز راه اندازی واحدهای نانوایی جدید صادر شود.

تأمین ۲۵۰۰ تن میوه برای شب عید
استاندار قم با اشاره به تامین میوه برای شب عید گفت: دو هزار و ۵۰۰ تن میوه برای شب عید تأمین شده و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و برگزاری جلسات با مرغداران، مرغ مورد نیاز استان نیز در ایام عید به قیمت مناسب عرضه خواهد شد.

برپایی نمایشگاه بهاره در نقاط مختلف شهر
وی در خصوص برپایی نمایشگاه های بهاره گفت: باید از ظرفیت اصناف در این زمینه استفاده و این نمایشگاه‌ها را در چندین نقطه شهر برگزار کنیم.

حجت الاسلام موسی‌پور تأکید کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در نقاط مختلف شهر از جمله پردیسان و منطقه نیروگاه نیز دائر شود تا علاوه بر خدمات رسانی به همشهریان، حجم ترافیک شب عید افزایش نیابد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.yapct1av3bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما